למידה מרחוק (צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)
למידה מרחוק (צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE)

בעקבות התפשטות הקורונה: תלמידי בית שמש ייהנו מגישה חופשית למערכת לימודים מרחוק

4000 תלמידי חטיבת בינים ותיכוניים בעיר בית שמש ייהנו מגישה חופשית למערכת לימודים מרחוק בחודש הקרוב

פורסם בתאריך: 18.3.20 15:21

בעקבות פניית ראש העיר בית שמש עליזה בלוך, חברת YSCHOOL תאפשר ל- 4000 תלמידי חטיבת ביניים והתיכוניים בעיר בית שמש גישה למערכת הלמידה מרחוק ללא עלות למשך החודש הקרוב, זאת בשל אירועי משבר נגיף הקורונה. במערכת הלמידה קיימים אלפי סרטוני וידאו של הקנייה, תרגול וחזרה ב-15 מקצועות ובכלל זה חזרה לבחינות הבגרות.

ראש העיר: "חובה עליונה לשמור על שגרת הלימודים גם בתוך שגרת החירום. אין לי ספק שתלמידי החטיבות והתיכוניים האיכותיים של בית שמש ייטיבו לנצל את מערכת למידה מרחוק זו".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, ראש העיר כינסה אמש (שלישי) ישיבה עם ראשי מערכת הבריאות בעיר. בפגישה השתתפו, המשנה לראש העיר והממונה על הבריאות הרב ישראל סילברסטין, נציג משרד הבריאות ונציגי קופות החולים כללית, מכבי, לאומית ומאוחדת בעיר.

בפגישה נדונו הנושאים המעסיקים בימים אלו את העירייה וקופות החולים. ביניהם העברת מידע בין העירייה, משרד הבריאות וקופות החולים, מתן שירותי הבריאות בתקופה זו, חינוך לאחריות ועוד. בפגישה הדגישו כל מנהלי קופות החולים כי כלל המרכזים הרפואיים פתוחים לציבור וזמינים לטיפול בכל צורך רפואי, לרבות בריאות הנפש. בנוסף, הקופות נערכות לפתיחת מרפאה מתפרצת לטיפול בחולי קורונה מאומתים ובמובדדים הנזקקים לטיפול רפואי.

כחלק ממניעת הפצת הנגיף ושמירה על אוכלוסיות הקשישים והסיכון, חשוב להימנע מיציאה מהבית, לרבות למוסדות לימוד, מסחר ותעשייה. כמו כן, גם בבתי הכנסת יש להקפיד על הנחיות משרד הבריאות. קופות החולים ערוכות למתן מענה רפואי, ביצוע בדיקות דם ושינוע תרופות לבתי תושבים מבודדים ואוכלוסיות הסיכון.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות