נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

משבר הקורונה: המתנדבים התכנסו לפגישת חירום

הנהלת ארגון חברים יזמה מפגש חירום בעקבות נזקי נגיף הקרונה. מוקד הארגון שמרכזו בעיר בית שמש נערך לסייע לכל הפונים הזקוקים לסיוע בשעת חירום

פורסם בתאריך: 17.3.20 08:49

התפשטות הקורונה בישראל: הנהלת ארגון חברים יזמה אמש, שני, מפגש חירום בעקבות נזקי הנגיף המסוכן. הפגישה התקיימה במשרדי הארגון בשילוב של בעלי מקצוע מגוונים, בסיוע וחסד לזולת לתושבי העיר. מוקד הארגון שמרכזו בעיר בית שמש נערך לסייע לכל הפונים הזקוקים לסיוע בשעת חירום בשילוב כל הגורמים הרלוונטים.

חשוב לציין כי רק בשבוע האחרון טופלו מקרים של קצר חשמלי בבתי מגורים בעקבות מזג האוויר הסוער, סיוע בשינוע של מוצרי יסוד למשפחות הזקוקות לסיוע בעקבות נגיף הקורונה ומטעמים רפואיים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, ראש העיר עליזה בלוך קיימה הערכת מצב נוספת לאור התפתחות במשבר הקורונה וההנחיות החדשות מטעם משרדי הממשלה וגופי החירום. בהערכת המצב נכחו מנכ"ל העירייה ובכיריה תוך הקפדה על כללי ההתכנסות החדשים. ראש העיר מקיימת התייעצויות ומעדכנת את הנהלת העיר במהלך האירועים וההתפתחויות השונות תוך הקפדה על כללי ההתכנסות.

ראש העיר: "המערכה נגד הנגיף עולה שלב. אני מבקשת מכל תושבי העיר להקפיד על כל ההנחיות, הקפדה שאינה מתפשרת. אנחנו בימים מורכבים, אין לי ספק כי בזכות תחושת הערבות והעזרה ההדדית שיש בתושבי בית שמש נעבור את הימים הללו בהצלחה. אני קוראת לתושבים להסתכל מסביב ולראות מי נזקק לעזרה ואיך נוכל לסייע האחד לשני".


בהלת הקורונה - חובשים ופראמדיקים של מד"א בהכשרה לחיטוי אמבולנסים (צילום: דוברות מד"א)

חובשים ופראמדיקים של מד"א בהכשרה לחיטוי אמבולנסים (צילום: דוברות מד"א)


עוד נציין כי בהתאם להנחיות משרד הבריאות, לא תתקיים קבלת קהל במועצה האזורית מטה עד להודעה חדשה. מוקד המועצה עומד לשירות התושבים  בטלפון מספר 8108*, בהודעת וואטסאפ למספר 052-7250801 או באמצעות השירותים המקוונים המוצעים באתר המועצה.

ממטה יהודה נמסר: "אנו נמשיך להיות זמינים לכל פנייה שלכם. המועצה תספק מענה טלפוני במגוון שירותים: בתחום הרווחה, העובדים הסוציאליים של המועצה יספקו מענה בטלפון מספר 02-9958926. מתנדבי המרכז לגישור ודיאלוג עומדים לרשותכם לתמיכה טלפונית וייעוץ בטלפון מספר 052-7250969.
השירות הפסיכולוגי החינוכי (השפ״ח) במטה יהודה נרתם לסיוע להורים בהתמודדות עם אתגרי השהייה בבית ושינוי מתכונת בתי הספר למתכונת מקוונת. השירות ניתן על ידי פסיכולוגיים חינוכיים מהשרות הפסיכולוגי במטה יהודה. ניתן להתקשר בכל נושא רלוונטי להתמודדות עם הילדים בגילאי 3-18 בטלפונים 02-9958805 או 02-9958807. השירות יינתן בין השעות 09:00 לשעה 12:00".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות