די.ג'יי תומר אלימלך (צילום: פרטי)
די.ג'יי תומר אלימלך (צילום: פרטי)

משבר הקורונה | די.ג'יי תומר אלימלך: "מדובר בפגיעה כלכלית קשה"

התפשטות הקורונה פוגעת לא רק ברשתות ובחברות הגדולות, אלא גם במסחר הזעיר. די.ג'יי תומר אלימלך, שנחשב לאחד מאנשי המקצוע המוכרים בתחום האירועים בעיר, בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מספר כיצד הוא מתמודד עם המצב אליו נקלע

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:38

התפשטות נגיף הקורונה בישראל פוגעת קשות לא רק ברשתות ובחברות הגדולות, אלא גם במסחר הזעיר ובבתי העסק הקטנים. הרשויות המקומיות עושות מאמצים רבים לסייע לעצמאים לעבור את המשבר הגדול בצורה שהפגיעה הכלכלית לא תהיה יותר מדי קשה. בעיריית בית שמש מנסים להקל עליהם באמצעות דחיית תשלומי ארנונה עד 1.5.20, הרחבת מערך מרכז המתנדבים ופנייה לתושבים לרכוש מהעסקים המקומיים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


גם ממשלת ישראל מנסה למזער את הנזקים הכלכליים במדינה בעקבות התפרצות הנגיף המסוכן, תוך סיוע לבעלי העסקים ולעובדים שכירים. בעלי העסקים יזכו לדחייה בתשלומים השונים – ביטוח לאומי, מע"מ, ארנונה וחשמל – וחלקם אף יזכו למענק של כ-5,000 שקלים אם יוכיחו כי ניזוקו. במקביל, בעלי העסקים צריכים להתחייב כי לא יפטרו עובדים עד אחרי חג הפסח.

כזכור, רק לפני מספר ימים פנתה ח"כ קטי שטרית, תושבת בית שמש, לשר האוצר משה כחלון וביקשה ממנו לסייע לעצמאים ובעלי עסקים קטנים. "תדמיינו מה מצבו של עצמאי שמחויב בבידוד ולא יכול לעבוד 14 ימים, חצי חודש – המשמעות המידית היא פגיעה קשה בפרנסה שלו מבלי שאף אחד יפצה אותו. הפגיעה בעצמאי לא פוגעת רק בו, אלא גם במשפחתו ובעובדים שלו. בעוד ששכיר מקבל תשלום בעבור ימי הבידוד, באמצעות תשלום בגין ימי מחלה, העצמאיים לא מקבלים כלום. אין להם זכויות סוציאליות, גם לא כשהמשבר הולך ומתעצם", כך כתבה ח"כ שטרית בעמוד הפייסבוק שלה.

כמו רבים מבעלי העסקים בארץ, גם העסקים בבית שמש נפגעו מהמצב אליו נקלעה מדינה שלמה. די.ג'יי תומר אלימלך, שנחשב לאחד מאנשי המקצוע המובילים והמוכרים בתחום האירועים בעיר, בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מסר: "המצב לא פשוט בכלל. כל האירועים שהייתי אמור לנגן בהם בוטלו או נדחו. אפילו זוגות שהתארסו לאחרונה לא רוצים לסגור תאריך לחתונה מחשש שהמשבר יימשך. מדובר בפגיעה כלכלית מאוד קשה. אני לא יודע מתי יהיה לזה סוף אבל אני בטוח בראש הממשלה שלנו שינהל את המצב אליו נקלענו בצורה הטובה והאחראית ביותר. מקווה לימים טובים יותר ומתגעגע לשגרה הרגילה של חיינו היומיומיים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות