תאונה בסטף (צילום: תיעוד מבצעי מד״א)
(צילום: תיעוד מבצעי מד״א)

כביש 395: רוכב אופניים נפצע אנוש בתאונת דרכים

כונני ההצלה הוזעקו לכביש 395 בעקבות דיווח על רוכב אופניים שנמצא על הכביש ללא הכרה

פורסם בתאריך: 15.3.20 08:37

כונני ההצלה הוזעקו לכביש 395 בעקבות דיווח על רוכב אופניים שנמצא על הכביש ללא הכרה. החובשים פינו את הפצוע לבית החולים הדסה עין כרם. המשטרה פתחה בחקירה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות משטרת ירושלים נמסר כי "לפני זמן קצר הוזעקו השוטרים לכביש 395 בעקבות דיווח על רוכב אופניים שנמצא על הכביש ללא הכרה. צוות מד"א שהוזעק גם הוא מטפל בפצוע. המשטרה פתחה בחקירה ובבדיקה באם מדובר בתאונה עצמית או פגיעה על ידי רכב".

מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 07:08 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין רוכב אופניים לרכב פרטי, בכביש 395 מצובה לכיוון הסטף. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים הדסה עין כרם גבר כבן 50 במצב אנוש, תוך כדי פעולות החייאה עם חבלת ראש".

חובש בכיר במד״א ערן פלצקי, סיפר: ״כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 50 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, וסובל מסימני חבלת ראש. הענקנו לו טיפלו רפואי וביצענו בו פעולות החייאה זמן ממושך. לאחר מכן פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ אל בית החולים כשמצבו אנוש״.

עידן יעקב, חובש באיחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה, סיפר: "מדובר ברכיבה קבוצתית של רוכבי אופניים ולדבריהם נכנסו לערפל ולאחר מכן נתקלו באחד מרוכבי האופניים שסובל מפגיעה רב מערכתית. ביצענו בו פעולות החייאה בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים תוך כדי המשך פעולות החייאה".

 

 

תגובות

אין תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות