מבצע סבבתא בבית שמש בעקבות הקורונה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

משבר הקורונה | "מבצע סבבתא": יוזמה חדשה למען התושבים הוותיקים בעיר

המתנדבים הצעירים של "מבצע סבבתא" ביוזמה חדשה למען אוכלוסיית הוותיקים ההולכת ומתבודדת בבתים בגלל החשש מנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 15.3.20 08:07

אוכלוסיית האזרחים הוותיקים בישראל, כ-1.3 מיליון בני אדם, נתונה בסכנה של ממש מפני נגיף הקורונה שתוקף בעיקר דרך דרכי הנשימה ופוגע בעיקר במי שמערכות החיסון שלהם מוחלשות. לאור ריבוי התפשטות הנגיף בארץ, אוכלוסיית הוותיקים נאלצת להתבודד בבתים בגלל החשש מהידבקות.

בעקבות כך, החליטו מתנדבי "מבצע סבבתא" בית שמש לסייע לתושבים הוותיקים בכל מה שנדרש על מנת שהם יצליחו לשמור על בריאותם. המתנדבים הצעירים מציעים לעזור בקניות, בסידורים כלליים ובכל מה שקשור לטיפולים רפואיים.

"חברי גיל הזהב ותושבי השכונה היקרים, בעקבות התפרצות נגיף הקורונה וחשש מהדבקות
והניסיון להמנע מיציאות מהבית, אנחנו מתנדבי 'סבבתא' נשמח לעזור לכם בכל הסידורים שלכם – לקפוץ למכולת, להביא תרופה כלשהי מבית המרקחת או אפילו סתם להוריד את הזבל. אנחנו כרגע בחופש ונשמח לסייע ולעשות טוב.

"במידה ואתם רוצים עזרה – כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ על הקישור בסוף ההודעה ולשלוח לנו במה אתם רוצים סיוע. אנחנו נחזור עליכם וננסה לעזור בכל מה שצריך. לכל שאלה ניתן להתקשר לטוביה – 052-873-0538.

https://wa.me/+972528730538/?text='מבצע_סבבתא", כך נכתב בהודעה שהפיצו מתנדבי "מבצע סבבתא".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


על מנת להתמודד עם התפשטות הקורונה, באגף הרווחה של עיריית בית שמש החליטו להוציא הודעה לציבור עם מספר מענים חשובים.      להלן ההודעה: "מרכז אלה, עבור אנשים הנמצאים בבידוד ביתי, בטלפון 050-9949244, בכל יום בין השעות 12:00–20:00. מוקד ערן – *1201 שלוחה 6. קו חם מטעם משרד הבריאות *5400. מסגרות הרווחה בעיר (מועדוני קשישים, מועדוניות לילדים, מסגרות צרכים מיוחדים ועוד) ממשיכים בשלב זה כרגיל".

"בימים אלה, אנחנו ממשיכים את עבודתנו בשגרה, לצד התארגנות לחירום ופנייה יזומה לאוכלוסיות הזקוקות במיוחד לסיוע: קשישים, חסרי עורף משפחתי ועוד. לצד זה, אנו עסוקים גם בגיוס מתנדבים שיוכלו לסייע, בהתמודדות עם המצב והשלכותיו. אגף הרווחה והשירותים החברתיים ממשיך בשלב זה את עבודתו כרגיל. ניתן לפנות ישירות לאגף במספרים: 02-990845/ 02-9909916/ 02-9909829 או למוקד 106 העירוני שזמין 24 שעות. במידה ויחולו שינויים נעדכנכם", עוד מציינים באגף הרווחה.

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות