ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)
ראש העיר עליזה בלוך (צילום: עיריית בית שמש)

ערב סוער בבית שמש: ראש העיר בהודעה חשובה לציבור

ראש העיר עליזה בלוך במספר עדכונים חשובים בעקבות הערב הסוער שעובר על בית שמש

פורסם בתאריך: 12.3.20 21:13

בית שמש נמצאת בעיצומו של יום מאוד מורכב. בשעות האחרונות משתוללת סופה ומזג האוויר סוער במיוחד, במקביל חלות התפתחויות סביב התפשטות נגיף הקורונה. לשם כך, ראש העיר עליזה בלוך במספר עדכונים על מנת לעשות סדר בכל מה שקורה כעת ברחבי העיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר: "תושבות ותושבי בית שמש, בשעות האחרונות קרסו מספר עצים בעיר, כשבעקבות אחד המקרים אזורים נרחבים בעיר הוותיקה מצויים בעלטה בשל נפילת קווי החשמל. צוות שפ"ע וכל אגפי העירייה מגויסים בשעה זו על מנת לטפל בתקלות ובאירועים השונים. אני נמצאת בקשר רציף עם חברת החשמל ומקווה שבשעה הקרובה נעדכן לגבי תיקון התקלה.

"באשר להתפתחויות האחרונות וההנחיות החדשות של משרד הבריאות בעקבות נגיף הקורונה, החל מיום ראשון כל שירותי העירייה יינתנו באופן דיגיטלי. כל משאבי העירייה מופנים לטיפול במשבר, בימים אלה לא תתבצע אכיפה בשל עיכוב בהגשת טפסים וכדומה, על כל שאלה ניתן לפנות למוקד 106.

"בעקבות ההנחייה הערב, בתי הספר יושבתו החל ממחר. גני הילדים, פעוטונים, מעונות יום ומסגרות החינוך המיוחד יפעלו כרגיל. על החינוך הבלתי פורמלי נעדכן בהמשך. אנו נערכים לתגבור הלמידה מרחוק. צוות העירייה נמצא בקשר רציף עם מנהלי בתי הספר וראשי מוסדות החינוך על מנת למצוא פתרונות. בנוסף, אגף הרווחה נמצא בקשר שוטף עם כלל הגורמים הרלוונטיים ונותן מענה לכל המקרים הנדרשים.

"אני קוראת ומבקשת מכם, אנא הישמעו להנחיות משרד הבריאות. שמרו על היגיינה אישית, אם חלה עליכם חובת בידוד, אנא פעלו לפי ההוראות. אנחנו כאן למענכם ויחד נעבור את הימים הלא פשוטים הללו ונצא מהם מחוזקים".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות