עצים קרסו בבית שמש (צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש)
עצים קרסו בבית שמש (צילום: דוברות כבאות והצלה בית שמש)

בשל הרוחות העזות: עצים קרסו, כבישים נחסמו לתנועה

תושבים ברחוב השבעה בבית שמש הוותיקה מדווחים על מפגע של עץ שקרס על תחנת אוטובוס; שדרות בן זאב נחסמו לתנועה

פורסם בתאריך: 12.3.20 19:20

בעקבות הרוחות החזקות שהחלו לפקוד את בית שמש בשעות האחרונות, עץ קרס ברחוב השבעה. תושבים במקום מדווחים כי בעקבות קריסת העץ נרשמים עומסי תנועה באזור. צוותי החירום בעירייה ובכיבוי הוזעקו לטפל במפגע. בנוסף, ציר הכביש שדרות בן זאב נחסם לתנועה והפסקות חשמל מורגשות באזור שכונת מגדל המים ושער העיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש נמסר כי "לוחמי האש מתחנת בית שמש פועלים כעת בעשרות אירועים מבצעיים שונים של עצים שקרסו בעקבות הרוחות העזות. בשלב זה הלוחמים חותכים ומפנים את העצים על מנת שצירי התנועה ישארו פתוחים".

"חשוב לציין שהרוחות חזקות מאוד וצפויות להתחזק עד ל 100 קמ״ש. יש לחזק חפצים כדי למנוע את נפילתם ולצמצם פגיעה בנפש וברכוש", עוד מדגישים בכבאות והצלה.

עיריית בית שמש בהודעה לציבור: "בעקבות הסופה ומזג האוויר הסוער בשעות האחרונות אירעו הפסקות חשמל במספר שכונות, ובנוסף אף קרסו מספר עצים ברחבי העיר. באורח נס בכל האירועים לא היו נפגעים. צוות אגף שפ"ע פרוס בכל מוקדי האירועים ועושה מאמצים כדי להתגבר על התקלות השונות. אנו קוראים לתושבים לדווח באופן מיידי על כל אירוע למוקד העירוני 106".

ראש העיר עליזה בלוך: "מנכ"ל העירייה איתמר ברטוב ואנוכי, יחד עם הצוות המקצועי נמצאים בשטח. אני מודה לצוות אגף שפ"ע שמטפל בכל האירועים במסירות רבה. בתפילה לימים שקטים ורגועים יותר".


הפסקות חשמל בשער העיר (צילום: פרטי)

הפסקות חשמל בשער העיר (צילום: פרטי)


תגובת חברת חשמל: "בשל הרוחות העזות קרסו עצים על קווי חשמל באזור בית-שמש והסביבה ועקב כך נגרמו נזקים לרשת החשמל, נקרעו חוטים ונגרמו מספר הפסקות חשמל . כמו כן, חפצים שונים שהתעופפו עקב הרוחות פגעו ברשתות החשמל – דבר שגרם אף הוא להפסקות חשמל. צוותי חברת החשמל הוזנקו לשטח לפינוי העצים , לתיקון הפגיעות בקווים, ולהחזרת אספקת החשמל. עדכונים בהמשך".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות