אושר שחר וליאור כהן (צילום: פרטי)
אושר שחר וליאור כהן (צילום: פרטי)

משבר הקורונה | אושר וליאור מבית שמש שנאלצו לבטל את החתונה הערב: "חיכינו ליום הזה כל חיינו"

הכל כבר היה סגור לקראת חתונתם של אושר שחר וליאור כהן, תושבי בית שמש, הערב בגן האירועים "אמרלד", אך בדומה לאייל גולן ודניאל גרינברג, גם הם נאלצו לבטל את המסיבה עקב ההגבלות החדשות שהטיל משרד הבריאות

פורסם בתאריך: 12.3.20 11:35

גן האירועים, מאות המוזמנים, שמלת הכלה, חליפת החתן, הדי.ג'יי והצלם, הכל כבר היה ערוך ומוכן לקראת חתונתם של אושר שחר וליאור כהן, תושבי בית שמש, הערב (חמישי) בגן האירועים המקומי "אמרלד", אך בדומה לזמר אייל גולן ולזוגתו דניאל גרינברג, גם הם נאלצו לבטל את המסיבה הגדולה עקב ההגבלות החדשות שהטיל משרד הבריאות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד הבריאות הודיעו אמש על הגבלות חדשות, בראשן הגבלת התקהלויות עד במקומות סגורים למאה איש, ביטול כנסים ואירועים לא הכרחיים וחובת בידוד ביתי עבור הסובלים מחום ומתסמיני נשימה.

אושר שחר וליאור כהן מבית שמש, שכאמור היו אמורים להתחתן הערב בגן האירועים "אמרלד", נאלצו להישמע להנחיות החדשות ולבטל את המסיבה שתוכננה. שחר, בפוסט שהעלה אמש בפייסבוק כתב: "משפחה וחברים יקרים, בעקבות המצב הבריאותי בארץ – החתונה מחר לא תתקיים. בקרוב יתקבל מועד חדש. נקווה שכל העניין הוא לטובה".

שחר, שמאז ביטול מסיבת החתונה מנסה לשמור על קור רוח, בשיחה עם "כל העיר בית שמש" מסר: "אין לי כל כך מה להגיד. חיכינו ליום הזה כל החיים שלנו ובסוף אתה מגלה שבשנייה אחת כל ההכנות הפיזיות והנפשיות שעשית מתבטלות. זה ממש מבאס אבל אנחנו אנשים מאמינים ויודעים שכל דבר שאלוקים עושה יש לו סיבה".

"אחרי שהודענו לכל המוזמנים על ביטול המסיבה, החלטנו להתחתן היום ברבנות ואת האירוע החגיגי נעשה במועד אחר", עוד מסר שחר.


אושר שחר וליאור כהן בהצעת הנישואים (צילום: מתוך הפייסבוק של אושר שחר)

אושר שחר וליאור כהן בהצעת הנישואים (צילום: מתוך הפייסבוק של אושר שחר)


יש לציין כי בשל ההנחיות החדשות לא מעט אירועים שתוכננו להיערך היום ובימים הקרובים בוטלו, ביניהם מסיבת החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג, שאומנם את טקס החופה יקיימו כמתוכנן באופן מצומצם ואינטימי.

תגובות

תגובה אחת
  1. אברהם

    אם הם אנשים מאמינים אז למה חוטאים בריש גלי בעניני אישות, הכי לא יודעים שהיא אסורה לו אפילו לנגוע בה עד שתטהר במקוה ויקדש אותה כדת וכדין?

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות