סגן ומ"מ משה שטרית (צילום: מתוך הפייסבוק של משה שטרית)
סגן ומ"מ משה שטרית (צילום: מתוך הפייסבוק של משה שטרית)

משבר הקורונה | סגן ומ"מ ראש העיר: "החלטתי לדחות את כל האירועים המתכוננים"

לאור ההנחיות החדשות מטעם משרד הבריאות בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית הורה למנהלי האירועים לבטל או לדחות את האירועים המתוכננים

פורסם בתאריך: 11.3.20 21:48

בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ומשרד הבריאות הודיעו הערב (רביעי) על הגבלות חדשות, בראשן הגבלת התקהלויות עד במקומות סגורים למאה איש, ביטול כנסים ואירועים לא הכרחיים וחובת בידוד ביתי עבור הסובלים מחום ומתסמיני נשימה.

לאור ההנחיות החדשות מטעם משרד הבריאות, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית בהודעה חשובה לתושבי בית שמש: "הנחיתי הערב את מנהל אגף האירועים איציק קניזו ואת מנכ"ל רשת המרכזים הקהילתיים עמית קדמון לבטל או לדחות את כל הכנסים, המסיבות והאירועים המתוכננים באולמות העירוניים ובמרכזים הקהילתיים. כמו כן, לא תותר כניסת קהל למשחקי הקבוצות העירוניות בכדורגל ובכדורסל וידחה פסטיבל פסח אשר תוכנן לימי חול המועד. חבל לנו לנקוט בצעדים כאלה, בטח לאור ההשקעה המרובה. אבל בריאות האזרחים קודמת לכל".

"נכון לעכשיו, תימשך כסדרה פעילות החוגים והמפגשים המצומצמים. מחר נערוך התייעצות נוספת ובהתאם להנחיות משרד הבריאות וללוח האירועים הקרוב נבחן את הצעדים הבאים. מאחל לכולנו בריאות וחזרה במהרה לשגרה", עוד הדגיש שטרית.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מוקדם יותר הערב – הוציא מנהל אגף האירועים איציק קניזו הודעה על ביטול אירוע תרבות שתוכנן להתקיים מחר, חמישי, בשעות הערב. מדובר באירוע של סיירת הנוער, מועצת התלמידים העירונית ומחלקת הנוער, אשר מיועד לתלמידי חטיבות הביניים ותלמידי התיכון. האירוע היה אמור להיערך במרכז הקהילתי לב העיר (זינמן לשעבר).

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות