הבניה ברמת בית שמש ה' (צילום: באדיבות "סן חן" שיווק נדל"ן)
הבניה ברמת בית שמש ה' (צילום: באדיבות "סן חן" שיווק נדל"ן)

נווה שמיר: היתר בנייה ל-250 יחידות דיור ברמת בית שמש ה'

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בית שמש העניקה היתר בנייה ל-250 יחידות דיור בפרויקט "אחוזת נמדר" של חברת נמדר בתים בשכונת נווה שמיר ברמה ה'

פורסם בתאריך: 11.3.20 14:35

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר בית שמש העניקה היתר בנייה ל-250 יחידות דיור בפרויקט "אחוזת נמדר" של חברת נמדר בתים בשכונת נווה שמיר ברמת בית שמש ה'.

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בית שמש העניקה היתר בנייה לפרויקט "אחוזת נמדר" של חברת נמדר בתים בע"מ, בבעלותו של היזם בני נמדר. הפרויקט, בשכונת נווה שמיר ברמה ה', כולל 250 יח"ד בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הפרויקט מתפרש על פני 9 בניינים, בהם בנייני בוטיק בני 5 קומות ובניינים בני 7,8 ו-9 קומות. ומשווק במחירים של כ-13 אלף שקלים למ"ר, כשמחירה הממוצע של דירת חמישה חדרים, עם גינה עומד על כ-1.690מיליון שקלים – אטרקטיבי יחסית לשכונה שתהיה מהיוקרתיות בעיר.

לדברי משווק הפרויקט, יעקב ערבליך, מקבוצת שיווק הנדל"ן, סן-חן, למעלה מ-50 אחוז מהדירות בפרויקט נמכרו, וכי למרות הוויכוחים סביב האופי הדתי של השכונה, הביקושים לדירות מצד כל המגזרים הם גבוהים. "מדובר באחת השכונות הכי יפות בארץ, עם קו ראשון לנוף, שמדבר לכל המגזרים", אמר השבוע ערבליך, " היות שעשרות דירות בפרויקט הוגרלו במסגרת 'מחיר למשתכן', והזוכים היו מכל המגזרים, נוצר כאן פרויקט מעניין, שמשלב אוכלוסיות איכות, בנוף מרהיב ובשכונה חדשה ויפיפייה, שתכלול גם פארק ארכיאולוגי, שטחים ירוקים ומבני ציבור לטובת הציבור. הבנייה תיארך כשנתיים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות