נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התפרצות הקורונה: שירות התעסוקה בהודעה לציבור

על רקע התפשטות נגיף הקורונה בישראל, בשירות התעסוקה פועלים למען בריאותם של התושבים: "מי שהוכנס לבידוד על ידי משרד הבריאות, מתבקש שלא להגיע ללשכת התעסוקה"

פורסם בתאריך: 10.3.20 08:23

לאור ריבוי מקרי החשיפה לנגיף הקורונה בישראל, בשירות התעסוקה פועלים למען בריאותם של התושבים ומבהירים כי מי שהוכנס לבידוד על ידי משרד הבריאות, מתבקש שלא להגיע ללשכת התעסוקה.

"לציבור דורשי העבודה, לאור הנחיות משרד הבריאות, אנו מבהירים כי מי שהונחה על ידי משרד הבריאות להיכנס לבידוד, מתבקש שלא להגיע ללשכת התעסוקה. זכויותיהם של דורשי עבודה השוהים בבידוד בגלל הקורונה לא יפגעו ובלבד שיצהירו ששהו בבידוד בימי ההתייצבות.
ניתן להירשם ללשכה ולבצע מגוון פעולות מרחוק, כמו גם מידע והנחיות באתר השירות בכתובת: www.tassuka.gov.il
לידיעתכם: שירות התעסוקה הציב חומרי חיטוי לשמירה על ההיגיינה בעת הרישום במכשיר התייצבומט ובתוך הלשכות.
למידע מפורט ניתן להיכנס לאיזור הייעודי באתר שירות התעסוקה>>http://bit.ly/3aFcAxh", כך נכתב בהודעה שפרסם שירות התעסוקה בישראל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, בעיריית בית שמש קיימו בתחילת השבוע ישיבת היערכות על רקע התפשטות נגיף הקורונה בישראל. בפגישה בוצע תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים בעיר והוצגו הנחיות משרד הבריאות. העירייה תפעל ליידע את הציבור בהנחיות השוטפות והצוות המקצועי יבצע תיאום שוטף ויוודא את עמידת כלל הגורמים בהנחיות המשרד.

בנוסף, במגן דוד אדום מדגישים, כי הצוות הרפואי בעיר ערוך לבצע בדיקות של תושבים הנמצאים בבידוד, על ידי כוננים שהוכשרו לשם כך ויתנו מענה בעת הצורך בהנחיית משרד הבריאות.

להלן ההנחיות לציבור: "לשאלות ובירורים יש לפנות למוקד קול הבריאות, במספר: *5400.
קו פתוח לשיחות עם מורים ותלמידים: 1800-25-00-25 (שיחת חינם).
בשעת חירום יש לפנות למוקד מד"א 101*".

מנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב: "עיריית בית שמש נערכה עם כלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות משרד הבריאות, מגן דוד אדום ואגפי החינוך והרווחה, אנו פועלים בתיאום ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. אני קורא לתושבי העיר להישמע להנחיות, להמשיך בשגרת יומם וליהנות מחג פורים שמח".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות