נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

התפרצות הקורונה | בטרם מרגיעים: "בהמשך לידיעה שמופצת – חשוב להבהיר כי לא מדובר בחולה קורונה אלא במחויב בידוד"

גבר שביקר בבית לחם, והגיע לטיפול במרפאת שיניים במרכז ביג, נתבקש על ידי מנהלת המרפאה לעזוב באופן מיידי את המקום, ולהיכנס לבידוד בהתאם להנחיות. הוראת המנהלת הופצה ברשתות החברתיות בצורה לא נכונה וגרמה לבהלה בקרב רבים

פורסם בתאריך: 9.3.20 13:15

גבר שביקר בעיר בית לחם, והגיע הבוקר (שני) לטיפול במרפאת שיניים במרכז ביג בית שמש, נתבקש על ידי מנהלת המרפאה לעזוב באופן מיידי את המקום, ולהיכנס לבידוד בהתאם להנחיות.

לאחר הוראת מנהלת המרפאה, הופצה ברשתות החברתיות הודעה שגרמה לבהלה גדולה בקרב רבים מתושבי העיר. "לידיעתכם: חשוד כחולה קורונה פונה לפני מספר דקות מהביג בקומה 4. לבריאותכם – נא לא לגעת עם הידיים בשום כפתור במעלית, ולחטא את הידיים מיד בכניסה וביציאה", כך נכתב בהודעה שהופצה. אולם, חשוב לציין כי התקרית בשליטה ולא הייתה חשיפה וסיכון לתושבים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ממרפאת טרם בית שמש נמסר: "בהמשך לידיעה שמופצת בטעות – כביכול חולה קורונה אותר בביג. חשוב להבהיר כי לא מדובר בחולה אלא במחויב בידוד, והוא לא ביקר בקומה של מרפאת טרם כלל אלא בקומה אחרת.

"אנו שבים ומודיעים כי על פי הנחיות משרד הבריאות, מי שחייב בבידוד או על כל חשש לקורונה, אין להגיע כלל אל שטח המרפאה.
למען ביטחון הציבור חשוב להזכיר כי מידע אודות התפשטות הקורונה ניתן לקבל באתר משרד הבריאות ולא להסתמך על שמועות שרצות בקבוצות".


סניף טרם בית שמש (צילום: s.t)

סניף טרם בית שמש (צילום: s.t)


תגובת עיריית בית שמש: "עניין הקורונה לא באחריות העירייה אלא משרד הבריאות בלבד. אך בהמשך להודעה שמופצת בשעה זו, יודגש כי אין מדובר בחולה, אלא באדם שביקר בבית לחם והגיע לטיפול במרפאת שיניים במקום, ונאמר לו על ידי מנהלת המרפאה שעליו לעזוב באופן מיידי את המקום ולהיכנס לבידוד.

"שימו לב שכל הודעה גורמת לבהלה בקרב הציבור, הגורם האחראי על הפצת מידע בעניין הוא משרד הבריאות בלבד".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות