רועי לחמנוביץ (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)
רועי לחמנוביץ (צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

העירייה מתחדשת: רועי לחמנוביץ נבחר לכהן כדובר עיריית בית שמש

לחמנוביץ מחליף את דפנה כהן נוריאל שכיהנה בתפקיד כשנה ובנתה את מערך הדוברות והתקשורת בעירייה. כהן נוריאל צפויה להיכנס בחודש הקרוב לתפקיד דוברות בכיר אחר במגזר הציבורי

פורסם בתאריך: 8.3.20 15:37

לחמנוביץ, בן 45, נשוי פלוס 4 משוהם, כיהן לאחרונה כיועץ אסטרטגי ומרצה לתקשורת באוניברסיטת בר אילן ומכללת ספיר. לפני כן כיהן כדובר ש"ס וכיועץ תקשורת ליו"ר ש"ס, כיועץ לשר האוצר וראש מנהל תקשורת במרכז השלטון המקומי. עוד ייעץ לחמנוביץ לאישים וארגונים בולטים בישראל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לחמנוביץ מחליף את דפנה כהן נוריאל שכיהנה בתפקיד כשנה ובנתה את מערך הדוברות והתקשורת בעירייה. כהן נוריאל צפויה להיכנס בחודש הקרוב לתפקיד דוברות בכיר אחר במגזר הציבורי.

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך בירכה את לחמנוביץ: ״אני מברכת את רועי על בחירתו כדובר העירייה. לרועי ניסיון רב בדוברות ואני בטוחה שיביא את ניסיונו ומקצוענותו לתפקיד המאתגר כדובר העירייה. אני מודה לדפנה כהן נוריאל על העבודה המקצועית והמשותפת ועל בניית מערך הדוברות בעיר״.

לחמנוביץ אמר: ״אחרי מספר שנים אני שמח לחזור לשירות הציבורי ולהצטרף לצוות המשימה המוביל שינוי אדיר בעיר בית שמש בראשות ראש העיר, ד"ר עליזה בלוך. אני מודה לראש העיר על האמון".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות