אנשי רפואה ממוגנים מפני הקורונה (צילום: אוהד צויגנברג)
אנשי רפואה ממוגנים מפני הקורונה (צילום: אוהד צויגנברג)

סכנת הקורונה: בעירייה קיימו ישיבת היערכות על רקע התפשטות הנגיף

על רקע התפשטות נגיף הקורונה בישראל, מנכ"ל עיריית בית שמש איתמר ברטוב, קיים הבוקר ישיבת היערכות של הצוות המקצועי בעירייה

פורסם בתאריך: 8.3.20 16:17

על רקע התפשטות נגיף הקורונה, מנכ"ל העירייה עו"ד איתמר ברטוב, קיים הבוקר (ראשון) ישיבת היערכות של הצוות המקצועי בעירייה יחד עם הממונה על הבריאות, המשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין, נציגי משרד הבריאות, צוות אגף החינוך, אגף הרווחה, המוקד העירוני ומגן דוד אדום.

בפגישה בוצע תיאום בין כלל הגורמים הרלוונטיים בעיר והוצגו הנחיות משרד הבריאות. העירייה תפעל ליידע את הציבור בהנחיות השוטפות והצוות המקצועי יבצע תיאום שוטף ויוודא את עמידת כלל הגורמים בהנחיות המשרד. ביממה הקרובה יופצו בעיר חומרי הסברה והנחיות ויחולקו דפי הסברה למורים במוסדות החינוך.

בנוסף, במגן דוד אדום מדגישים, כי הצוות הרפואי בעיר ערוך לבצע בדיקות של תושבים הנמצאים בבידוד, על ידי כוננים שהוכשרו לשם כך ויתנו מענה בעת הצורך בהנחיית משרד הבריאות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


להלן ההנחיות לציבור: "לשאלות ובירורים יש לפנות למוקד קול הבריאות, במספר: *5400.
קו פתוח לשיחות עם מורים ותלמידים: 1800-25-00-25 (שיחת חינם).
בשעת חירום יש לפנות למוקד מד"א 101*".

מנכ"ל העירייה: "עיריית בית שמש נערכה עם כלל הגורמים הרלוונטיים, לרבות משרד הבריאות, מגן דוד אדום ואגפי החינוך והרווחה, אנו פועלים בתיאום ובהתאם להנחיות משרד הבריאות. אני קורא לתושבי העיר להישמע להנחיות, להמשיך בשגרת יומם ולהנות מחג פורים שמח".

הממונה על הרווחה: "בימים אלו מצויים מאות מתושבי העיר בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכאמצעי למגר את מגיפת הקורונה. אתם עושים מעשה אצילי למען הכלל, אנשים בריאים אשר עוצרים את מהלך חייהם התקין ומסתגרים בביתם, מתנתקים מעבודתם וממשפחתם- בכדי שכלל הציבור ישמור על בריאותו. אני מחזקת את ידיכם, ופונה לציבור הרחב לשמור על הוראות משרד הבריאות. לציבור הרחב אני פונה בבקשה לשים לב ולנסות להקל על שכנים או חברים המצויים בבידוד. אגף הרווחה עומד לרשות תושבים הנתקלים בקושי בתקופה זו".

הממונה על הבריאות: "חשוב להדגיש שאין צורך ואסור להיכנס לפאניקה אך יחד עם זאת חשוב מאוד לשמור על ההנחיות של משרד הבריאות. קיימנו היום ישיבה עם כלל הגורמים הרלוונטים וחודדו בו הנהלים ופריסת מידע. מאחל לכולם פורים שמח ובריאות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות