צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התפרצות הקורונה: היוזמה המיוחדת של חב"ד בית שמש בעקבות הנגיף – לשמח מבודדים בפורים

נציגי חב"ד בית שמש נערכים לסייע למבודדי הקורונה לקיים את שמחת הפורים כהלכתה ולוודא שימי הבידוד וימי החג עוברים עליהם בצורה מיטבית ושמחה

פורסם בתאריך: 8.3.20 08:05

לאור ריבוי מקרי החשיפה לנגיף הקורונה בישראל, בחב"ד בית שמש החליטו לצאת ביוזמה מיוחדת לרגל חג הפורים ולמען התושבים שהוכנסו לבידוד בעקבות הוירוס הקטלני.

נציגי חב"ד בית שמש מתכננים לסייע למבודדי הקורונה לקיים את שמחת הפורים כמתבקש ובמקביל לוודא שימי הבידוד וימי החג עוברים עליהם בצורה מיטבית ושמחה. נציגי חב"ד נערכים גם לקיום קריאת מגילה כהלכתה לכל מבודד בהתאם לצורך.

"בימים אלו מצויים מאות מתושבי העיר בבידוד בהתאם להנחיות משרד הבריאות וכאמצעי למגר את מגיפת הקורונה. אותם מבודדים עושים מעשה אצילי למען הכלל. אנשים בריאים אשר עוצרים את מהלך חייהם התקין ומסתגרים בביתם, מתנתקים מעבודתם וממשפחתם בכדי שכלל הציבור ישמור על בריאותו. סיעת הבית היהודי מחזקת את ידי הציבור הנענה לקריאת גורמי הבריאות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"לאור הימצאות אלפי מבודדים ברחבי הארץ, חב"ד בית שמש מתארגנים לקרוא מגילה באזור בית שמש לכל מי שנמצא בבידוד בביתו, בלילה וביום. מי שיודע לקרוא וברשותו מגילה או מי שמעוניין להצטרף עם מישהו אחר, מתבקש לפנות לרב אביגדור פקטור: 052-5309030", כך נכתב בהודעה שהפיצה ביממה האחרונה סיעת הבית היהודי.


חובש בכיר במהלך השתלמות בנושא קורונה (צילום: דוברות מד"א)

חובש בכיר במהלך השתלמות בנושא קורונה (צילום: דוברות מד"א)


כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש, בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל, במועצה האזורית מטה יהודה ובעיריית בית שמש פועלים מול הרשויות ומוודאים כי כלל האמצעים הנצרכים ננקטים על מנת לשמור על בריאות ציבור התושבים.

ההנחיות המיוחדות לציבור בשל התפרצות הנגיף: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי בכל מקרה של חשד להדבקה אנא התקשרו מיד למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א בטלפון 101.

"על מנת להקטין את הסיכוי לחלות יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל ולהמעיט בלחיצות ידיים ומגע. במידה ואינכם מרגישים בטוב הימנעו ממקומות הומי אדם והימנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אנו מבקשים את תשומת לבכם ואת ערנותכם על מנת שנוכל לשמור על עיר ומועצה בריאות ומוגנות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות