נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

התפרצות הקורונה: שירותי בריאות כללית בהודעה לציבור

כמו בטרם בית שמש, גם בכללית מבקשים מהציבור להימנע מכניסה למרפאה במקרה של חשד הקשור לנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 7.3.20 19:01

מרפאת כללית ברחוב המשלט תלתה בכניסה למרפאה הודעה לציבור בנושא נגיף הקורונה. בהודעה זו מבקשים עובדי המרפאה מהציבור להימנע מכניסה למקום במקרה של חשד הקשור לקורונה. במרפאה מדגישים כי במקרה של חשד לנגיף, אחד מאנשי הצוות הרפואי ייצא אל המטופל.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"מטופלים יקרים, אם הגעתם למרפאה בשל מחלת חום ושיעול/קוצר נשימה ובנוסף גם שהיתם בסין, תאילנד, סינגפור, הונג קונג, מקאו בשבועיים שקדמו לסימני המחלה, או שידוע לכם כי נחשפתם לחולה עם נגיף הקורונה הסיני, אנא הימנעו מכניסה למרפאה והתקשרו למשרדי המרפאה. איש צוות מהמרפאה ייצא אליכם", כך נכתב בהודעה שפרסמה המרפאה.


המודעה של כללית (צילום: באדיבות ציון סולטן)

המודעה של כללית (צילום: באדיבות ציון סולטן)


כזכור, ביום חמישי האחרון, גם מרפאת טרם בית שמש פרסמה הודעה בנושא הקורונה, בה היא מבקשת מתושבי בית שמש ומטה יהודה לא להגיע למרפאה במקרה של חשד הקשור לנגיף. במרפאה מדגישים כי הצוות הרפואי במקום לא מטפל במחלת הקורונה ולא מבצע בדיקות של הנגיף.

לאור ריבוי מקרי החשיפה לנגיף הקורונה בישראל, המועצה האזורית מטה יהודה ועיריית בית שמש בהנחיות מיוחדות לציבור: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי בכל מקרה של חשד להדבקה אנא התקשרו מיד למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א בטלפון 101.

"על מנת להקטין את הסיכוי לחלות יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל ולהמעיט בלחיצות ידיים ומגע. במידה ואינכם מרגישים בטוב הימנעו ממקומות הומי אדם והימנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אנו מבקשים את תשומת לבכם ואת ערנותכם על מנת שנוכל לשמור על עיר ומועצה בריאות ומוגנות".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות