חובש בכיר במהלך השתלמות בנושא קורונה (צילום: דוברות מד"א)
חובש בכיר במהלך השתלמות בנושא קורונה (צילום: דוברות מד"א)

התפרצות הקורונה: ועד עובדי העירייה הודיע על דחיית אירועי פורים

בעקבות המלצת משרד הבריאות ומתוך אחריות לבריאות התושבים, ועד עובדי עיריית בית שמש הודיע כי אירועי התרבות של יום האישה ומסיבות פורים נדחו

פורסם בתאריך: 6.3.20 07:46

עכשיו זה סופי – ועד עובדי עיריית בית שמש הודיע אתמול (חמישי, 5.3) על דחיית אירועי התרבות של העירייה. ההודעה נמסרה לעובדי העירייה בעקבות המלצת משרד הבריאות ומתוך אחריות לבריאות התושבים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לאור ריבוי מקרי החשיפה לנגיף הקורונה בישראל, בעיריית בית שמש ובמועצה האזורית מטה יהודה פועלים מול הרשויות ומוודאים כי כלל האמצעים הנצרכים ננקטים על מנת לשמור על בריאות ציבור התושבים. כאמור, וועד עובדי העירייה הודיע אתמול כי אירועי התרבות של יום האישה ומסיבות פורים נדחו. ההודעה על ביטול האירועים שהיו אמורים להיערך ביום שני, ה-9.3.20, נמסרה לעובדי העירייה בעקבות המלצת משרד הבריאות.

"עובדים ועובדות יקרים, אנו נאלצים להודיעכם על דחיית אירועי התרבות של יום האישה, נשף פורים ומסיבת פורים לילדי העובדים. אנו עושים זאת בעקבות המלצת משרד הבריאות ומתוך אחריות לבריאותכם ולבריאות ילדיכם. נמשיך תמיד לעשות לכם טוב, ונעדכן אתכם לאחר התבהרות העניין על מועדים עתידיים", כך נכתב בהודעה שמסר הוועד לעובדי העירייה.


נגיף הקורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

קורונה (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)


מועצת מטה יהודה והעירייה בהנחיות מיוחדות לציבור בעקבות התפרצות הקורונה: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי בכל מקרה של חשד להדבקה אנא התקשרו מיד למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א בטלפון 101.

"על מנת להקטין את הסיכוי לחלות יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל ולהמעיט בלחיצות ידיים ומגע. במידה ואינכם מרגישים בטוב הימנעו ממקומות הומי אדם והימנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אנו מבקשים את תשומת לבכם ואת ערנותכם על מנת שנוכל לשמור על עיר ומועצה בריאות ומוגנות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות