סניף טרם בית שמש (צילום: s.t)
סניף טרם בית שמש (צילום: s.t)

סכנת הקורונה: טרם בהודעה לציבור – "בכל מקרה של חשד הקשור לקורונה אין להגיע אל המרפאה"

במרפאת טרם בית שמש מבקשים מתושבי בית שמש ומטה יהודה לא להגיע למרפאה במקרה של חשד הקשור לנגיף הקורונה. מרפאת טרם: "הצוות הרפואי במקום לא מטפל במחלת הקורונה"

פורסם בתאריך: 5.3.20 17:41

מרפאת טרם בית שמש פרסמה היום (חמישי) הודעה בנושא הקורונה, בה היא מבקשת מתושבי בית שמש ומטה יהודה לא להגיע למרפאה במקרה של חשד הקשור לנגיף. במרפאה מדגישים כי הצוות הרפואי במקום לא מטפל במחלת הקורונה ולא מבצע בדיקות של הנגיף.

"תושבים יקרים, אנא השמעו להנחיות משרד הבריאות בכל הקשור להתנהגות אחראית למניעת התפשטות מחלת הקורונה. בכל מקרה של חשד הקשור לקורונה אין להגיע אל המרפאה. אנו לא מטפלים במחלת הקורונה ולא מבצעים בדיקות של הקורונה. לכל שאלה בעניין הקורונה אתם מוזמנים לצלצל למספר 5400*", כך נכתב בהודעה שפרסמה מרפאת טרם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש, לאור ריבוי מקרי החשיפה לנגיף הקורונה בישראל, במועצה האזורית מטה יהודה ובעיריית בית שמש פועלים מול הרשויות ומוודאים כי כלל האמצעים הנצרכים ננקטים על מנת לשמור על בריאות ציבור התושבים. במטה יהודה מציינים כי "נכון לרגע זה אין בשטחי המועצה אף חולה עם חשד לקורונה".

ההנחיות המיוחדות לציבור בעקבות התפרצות הקורונה: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי בכל מקרה של חשד להדבקה אנא התקשרו מיד למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א בטלפון 101.

"על מנת להקטין את הסיכוי לחלות יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל ולהמעיט בלחיצות ידיים ומגע. במידה ואינכם מרגישים בטוב הימנעו ממקומות הומי אדם והימנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אנו מבקשים את תשומת לבכם ואת ערנותכם על מנת שנוכל לשמור על עיר ומועצה בריאות ומוגנות".


 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות