מקווה (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)
מקווה (צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק)

סכנת הקורונה: הרב מבית שמש שפרסם פסק בעקבות הנגיף והסעיר עשרות רבנים

הרב שלמה בן עזרא פרסם פסק האוסר לנשים החוזרות מארצות שיש בהן חשש הידבקות לטבול במקוואות מחשש להידבקות

פורסם בתאריך: 5.3.20 14:54

הרב שלמה בן עזרא, רבה של העיר בית שמש ומועצת מבשרת ציון, פרסם הבוקר (חמישי) פסק מעניין בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בישראל. בפסק שפרסם הרב הוא אוסר לנשים החוזרות מארצות שיש בהן חשש הידבקות לטבול במקוואות מחשש להידבקות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


"בהתאם להוראת שעה של משרד הבריאות והמשרד לשרותי דת. התקבלה הנחייה שכל מי ששבה ממדינות המצריכות בידוד (תאילנד, סין, הונג קונג, סינגפור, מקאו, קוריאה הדרומית, יפן, איטליה, גרמניה, צרפת, שווייץ, או כל מדינה שיעדכן משרד הבריאות – נא לעקוב אחר הפרסומים), יש איסור טבילה במקווה עד לסיום ימי הבידוד. לגבי הנהגות עד לטבילה בפועל וסיום ימי הבידוד – מומלץ להישאל ולהתייעץ בבית ההוראה", כך נכתב בהודעה שמסרה הרבנות מבשרת ציון לציבור הטובלות במועצה והסביבה.

יש לציין כי בעקבות הפסק שפרסם הרב, רבנים רבים יצרו עמו קשר כדי לבדוק את הנושא מולו. חלקם אף הורו לנהוג כך גם בעיר בה הם מתגוררים.


נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)


ההנחיות המיוחדות לציבור בעקבות התפרצות הקורונה: "אנו מבקשים בכל לשון של בקשה כי בכל מקרה של חשד להדבקה אנא התקשרו מיד למוקד המיוחד של משרד הבריאות בטלפון 5400* או למוקד מד"א בטלפון 101.

"על מנת להקטין את הסיכוי לחלות יש לשמור על היגיינה גבוהה מהרגיל ולהמעיט בלחיצות ידיים ומגע. במידה ואינכם מרגישים בטוב הימנעו ממקומות הומי אדם והימנעו משימוש בתחבורה ציבורית. אנו מבקשים את תשומת לבכם ואת ערנותכם על מנת שנוכל לשמור על עיר ומועצה בריאות ומוגנות".

תגובות

אין תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות