נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)
נגיף הקורונה (צילום: רויטרס P. RAVIKUMAR)

בהלת הקורונה בדרבי התל אביבי: התלמיד שהוכנס לבידוד קיבל הודעת ביטול

בזמן דרבי הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב בשבוע שעבר, שהה חולה קורונה באצטדיון. תלמיד מבית שמש ששהה באצטדיון באותו הזמן נשלח לבידוד. מספר שעות לאחר מכן התברר כי התלמיד לא היה באזור המסוכן והוא יכול לשוב לספסל הלימודים

פורסם בתאריך: 4.3.20 16:55

בהלת הקורונה: הורים לתלמידים מאחד בתי הספר בעיר דווחו היום (רביעי) כי תלמיד באחת מן הכיתות הוכנס לבידוד בביתו, זאת לאחר ששהה לפני למעלה משבוע במשחק הכדורגל בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב באצטדיון בלומפילד ביחד עם חולה קורונה.

בהודעה שנשלחה להורי התלמידים נכתב כך: "הורים יקרים, ברצוננו לעדכן אתכם שאחד מתלמידי כיתתנו נכנס היום לבידוד בית עד יום ראשון עקב שהייתו במגרש הכדורגל לפני שבוע וחצי. הילד בריא וללא תסמינים. ערכנו שיחה בכיתה על פי העקרונות וההנחיות שקיבלנו ממשרד החינוך ואנו מקווים שהילדים רגועים. כרגע השגרה ממשיכה כרגיל וחשוב שהיא תישמר גם אצלכם בבית. אנחנו מצרפים מכתב להורים שנשלח על ידי השירות הפסיכולוגי החינוכי. לכל שאלה ניתן לפנות אליי. בריאות לכולם".

אולם, כשעתיים וחצי לאחר מכן התבשרה משפחתו של התלמיד כי הוא אינו היה באזור בו שהה חולה קורונה ולכן יכול לשוב כבר מחר לספסל הלימודים. "בהודעה מפורטת של משרד הבריאות פרסמו את מספרי השורות והכיסאות של האנשים שעליהם להיות בבידוד. לשמחתנו הרבה, התלמיד לא היה באזור הזה ולכן אינו צריך להיות בבידוד ויגיע מחר כרגיל לבית הספר. המשך יום טוב", כך נכתב להורי התלמידים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


אמו של התלמיד ל"כל העיר בית שמש": חשוב לי להרגיע את התושבים ולומר שהכל בסדר. אנחנו לא חלק מהסטטיסטיקה של בלומפילד. בכל אופן, ברגע שהתקבלה ההודעה נהגנו באחריות תוך כדי התייעצות עם הגורמים הרלוונטיים. הרגעתי גם את הורי התלמידים וביקשתי מהם שיגלו אחריות וירגיעו את הילדים על מנת שהעניין לא יגרום לבעיה חברתית. תודה על שיתוף הפעולה ושנדע רק בריאות תמיד".

חשוב לציין כי בעקבות ההוראה של משרד הבריאות לגבי יושבי יציע 8 באצטדיון בלומפילד, נוצרו עומסים על קווי החירום של מד"א.

דובר מד"א זכי הלר: "‫עומס נוצר במוקד 101 של מד"א, בשל פניות אזרחים שמתקשרים לברר פרטים כלליים בנושא הקורונה".

מדוברות מד"א עוד נמסר כי "רק במקרים בהם מופיעים סימפטומים של חום, שיעול או קשיי נשימה, יש להתקשר למוקד 101 של מד"א‬. להנחיות נוספות, לרבות בדבר אופן בידוד ביתי, יש להיכנס לאתר משרד הבריאות או לחייג למוקד משרד הבריאות בטלפון 5400, או למוקדי קופות החולים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות