יוסי נגולה (צילום: רווח הפקות)
יוסי נגולה (צילום: רווח הפקות)

גל העזיבות נמשך: מנהל בכיר בעירייה סיים את תפקידו

יוסי נגולה, ששימש כמנהל תפעול של אגף שפ"ע בעיריית בית שמש, הודיע כי ברצונו לסיים את תפקידו. ממונה אגף שפ"ע: "הצטערתי לשמוע מיוסי על רצונו לסיים את תפקידו"

פורסם בתאריך: 4.3.20 12:47

יוסי נגולה (45), תושב אלפי מנשה, שנכנס לתפקיד באגף שפ"ע לפני כשנה עקב פרישתו של מנהל אגף שפ"ע לשעבר שאול פוקס, שימש בעבר כמנה"ל שפ"ע בעיריית רעננה במשך כארבע שנים. הבוקר (רביעי) התקבלה הודעה במערכת בה נמסר כי נגולה החליט לסיים את תפקידו בעיריית בית שמש. בעירייה טוענים כי נגולה החליט לעזוב בשל מניעים אישיים ומשפחתיים ולהתקדם בתפקידים ניהוליים במקומות אחרים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עזיבתו המפתיעה של נגולה מצטרפת לשורת עובדים בכירים שהחליטו במהלך השנה האחרונה לסיים את תפקידם בעיריית בית שמש, ביניהם דוברת העירייה דפנה נוריאל כהן, מנכ"לית העירייה מירה מינס כהן, מהנדס העירייה משה לורברבום שהחליף את המהנדס המיתולוגי דני צרפתי, סגן מהנדס העירייה בן סומך ומהנדסת התשתיות עינב בודנהיימר.

מעיריית בית שמש נמסר בתגובה: ״ראש מנהל תפעול, יוסי נגולה הודיע כי ברצונו לסיים את תפקידו ממניעים אישיים ומשפחתיים ולהתקדם בתפקידים ניהוליים במקומות אחרים. מדובר במנהל מצוין, מקצוען, שעשה עבודה מדהימה בניהול הניקיון ותחזוקת העיר והביא לשינוי בניהול העובדים במינהל ולגיבושם. אנו מאחלים לו הצלחה בהמשך״.

ממונה אגף שפ"ע חבר מועצת העיר שלמה ברילנט: "הצטערתי לשמוע מיוסי נגולה על רצונו לסיים את תפקידו בעיריית בית שמש. יוסי הוא מנהל אגף מצטיין, איש מקצוע במלוא מובן המילה שהניע תהליכים וניהל ביד רמה את האגף החשוב בעירייה ועשה עבודה מרשימה. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך דרכו. צוות האגף ימשיך לשמור על עיר נקייה ומסבירת פנים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות