גן האירועים אמרלד (צילום: באדיבות גן האירועים אמרלד)
גן האירועים אמרלד (צילום: באדיבות גן האירועים אמרלד)

אירוע נדיר: בני זוג החליטו להתחתן בשנית במהלך מסיבת בר מצווה

זוג גרושים שנפגשו במהלך מסיבת בר מצווה בגן האירועים "אמרלד" בבית שמש החליטו לחדש את הקשר ביניהם. הרב שהכיר את השניים חיתן אותם באמצע האירוע

פורסם בתאריך: 3.3.20 16:58

באו לבר מצווה, חגגו גם חתונה: סיפור יוצא דופן התרחש אמש (שני), יום הבחירות לכנסת ה-23, בגן האירועים המקומי "אמרלד" בבית שמש. בשעות הערב נערכה באולם חגיגת בר מצווה לילד תושב העיר שהגיע לגיל מצוות. באירוע הגדול התארחו בני משפחה וחברים רבים, ביניהם בני זוג גרושים שפגשו האחד את השניה אחרי לא מעט זמן. השניים, שהחלו לשוחח ארוכות, החליטו להפתעת המשפחה לחדש את הקשר הזוגי ביניהם.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הרב שנכח במקום ומכיר את בני הזוג באופן אישי, הצליח לגרום להם להתחתן בשנית ולערוך את החופה מיד מבלי להמתין יותר מדי זמן. במהלך חגיגת בר המצווה, פרסו עובדי גן האירועים מפה ששימשה לשטיח, טלית שאולתרה הייתה להם לחופה, והרב קידש את בני הזוג אל מול עיני מאות המוזמנים ועשרות עובדי המקום שנותרו המומים ומופתעים מהרגע הבלתי רגיל.

מנהל האירועים דודו בן נאים סיפר: "מדובר במקרה נדיר במיוחד. אני עשרות שנים עובד בתחום האירועים ולא נתקלתי בדבר כזה. הגבר והאישה החליטו לחדש את הקשר הזוגי והרב גרם להם לזרז את העניינים ולחתן אותם במקום. מהר מאוד בני הזוג מצאו עצמם מתחת לחופה המאולתרת והרב חיתן אותם כדת וכדין".

בן נאים הוסיף כי "כל מי שנכח באולם היה בהלם, אך אין ספק שהשמחה הייתה עצומה. אני מאחל לזוג המקסים המון מזל טוב, אושר רב והצלחה ענקית בדרכם החדשה-ישנה".

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות