קלפי - הבחירות לכנסת ה-22, ספטמבר 2019 (צילום: גיל כהן מגן)
קלפי לבחירות (צילום: גיל כהן מגן)

היום, שני, 2.3.20 – הבחירות לכנסת ה-23: כ-65,157 בעלי זכות הצבעה בבית שמש

היום, שני, יום הבחירות לכנסת: 103 הקלפיות ברחבי העיר ייפתחו ב-7:00, מתוכן 40 קלפיות מונגשות לבעלי צרכים מיוחדים. הקלפיות יינעלו ב-22:00 בלילה. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 2.3.20 07:56

היום, יום שני ה-2.3.20, הבחירות הארציות לכנסת ה-23 יוצאות לדרך, בפעם השלישית בתוך פחות משנה.

65,157 בעלי ובעלות זכות הצבעה בבית שמש – עלייה של מאות קולות מהסיבוב הקודם. כמו בכל מערכת בחירות ארצית, גם ביום שני יחול יום שבתון ארצי, במטרה לעודד כמה שיותר בעלי ובעלות זכות ההצבעה בעיר לממש את זכותם האזרחית – להצביע ולהשפיע על עתיד מדינת ישראל.

103 קלפיות יתפרסו בבתי ספר ובמינהליים הקהילתיים ברחבי בית שמש, מתוכן 40 קלפיות נגישות לבעלי צרכים מיוחדים, ועוד 22 קלפיות שמוגדרות תחת "נגישות מיוחדת" ומקבלות מצביעים בעלי צרכים מיוחדים מכל רחבי העיר, במקרה שהקלפי הקרובה לביתם אינה נגישה להם.

ההצבעה בקלפיות כמקובל, תחל משעה 7:00 בבוקר ותסתיים בשעה 22:00 בלילה עם נעילתן. כל אחד מתושבי העיר אמור היה עד כה לקבל לתיבת הדואר שלו הודעת בוחר עם הפרטים של מספר הקלפי וכתובתה.

במידה ולא התקבלה הודעת בוחר, ניתן למצוא את מיקום ההצבעה ואת הזכאות לבחור, באתר האינטרנט של משרד הפנים, לאחר הקלדת פרטים אישיים. האתר ידידותי למשתמש ונגיש לשפות נוספות, כגון: רוסית וערבית.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


יש להגיע לקלפי עם אחד מאמצעי הזיהוי:

תעודת זהות ישראלית (אין חובה להציג את הספח שלה).

דרכון ישראלי.

רישיון נהיגה ישראלי.

תעודה צבאית או תעודת שוטר.

שימו לב: אמצעי הזיהוי חייב להיות בתוקף.

כמה מתושבי בית שמש צפויים להצביע במערכת הבחירות הנוכחית? ובכן, בבחירות לכנסת ה-22 הצביעו כ-66 אחוזים מבעלי זכות ההצבעה בבית שמש – אחוזי הצבעה דומים לאחוזי ההצבעה הארציים.

החשש מהקורונה ומהפייק ניוז על הקורונה: בשונה ממערכות הבחירות הקודמות, הבחירות הנוכחיות יתקיימו בצל החשש מנגיף הקורונה והחשש מהפצת ידיעות כוזבות אודות התפרצות קורונה. ועדת הבחירות הזהירה כי היא תבדוק פייק ניוז על קורונה.

ועדת הבחירות המרכזית פרסמה הוראות מיוחדות לאזרחים בעלי זכות הצבעה אשר נמצאים בבידוד מחשש שנדבקו בנגיף, ויצביעו בקלפיות מבודדות מיוחדות.

הוועדה קבעה כי מבין השוהים בבידוד "יהיו רשאים להצביע אלה שאינם לוקים בתסמינים הבאים: חום גוף מעל 38 מעלות, שיעול או קשיי נשימה ביום הבחירות או קודם לכן. על הבוחרים אשר רשאים להצביע בקלפיות אלה להגיע ברכבם הפרטי, וככל האפשר ללא מלווה, למקום הקלפי. בדרך למקום הקלפי אין לעבור דרך מקומות ציבוריים או לעשות חניות ביניים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות