ראובן אלל עם חובשי איחוד הצלה (צילום: באדיבות איחוד הצלה בית שמש)
ראובן אלל עם חובשי איחוד הצלה (צילום: באדיבות איחוד הצלה בית שמש)

מרגש: המפגש בין התושב שהתמוטט בעמק הזיתים לחובשים שהצילו את חייו

לפני כחודש התמוטט מדום לב ראובן אלל, תושב העיר, ברחוב עמק הזיתים סמוך לביתו. בחמישי האחרון הוא פגש את כונני ההצלה שהצילו את חייו

פורסם בתאריך: 1.3.20 13:47

פגישה מרגשת של הניצול עם המצילים שלו: לפני כחודש התמוטט מדום לב ראובן אלל (60), תושב העיר, ברחוב עמק הזיתים סמוך לביתו. חובש רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש, יחיאל רוזנברג, שהגיע ראשון למקום, החל בביצוע פעולות החייאה וחיבור מכשיר דפיברילטור שברשותו כשבמקביל הוא מזעיק סיוע רפואי נוסף לסייע. החובשים; דובי מרגלית, עקיבא גלנדאור, יצחק ברומברג ושמעון סולניקה, שהגיעו למקום, סייעו במאמצי ההחייאה יחד עם צוות טיפול נמרץ.

לשמחתם בזכות הפעולה המהירה במקום, לבו של אלל חזר לפעום והוא החל לנשום בכוחות עצמו. הוא גם חזר להכרה ולאחר מכן פונה להמשך טיפול בבית החולים.

ביום חמישי האחרון, שלושת החובשים הגיעו לביתו יחד עם ראש הסניף דוד לף, כדי לבקר אותו ולדרוש בשלומו. הם פגשו את אלל כשהוא מהלך על רגליו. החובשים התרגשו לראותו כשהוא בריא ושלם. במהלך הפגישה הודו אלל ובני משפחתו למתנדבים שסייעו בהצלתו. המתנדבים יצאו בתחושת שליחות והרבה כח להמשך העשייה למען הצלת חיים.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


דובי מרגלית, חובש מתנדב באיחוד הצלה, התקשה להסתיר את התרגשותו לאחר הפגישה: "התרגשתי מאוד לראות אותו. כשהגענו אליו הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה.
וכעת לראות אותו הולך ללא כל סימן למה שהיה איתו זה מרגש מאוד. מחזק ומעודד לפעמים הבאות".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות