סניף איקאה אשתאול (צילום: s.t)
סניף איקאה אשתאול (צילום: s.t)

סניף איקאה אשתאול: הפתיחה החגיגית תידחה

במהלך אירוע סגור שנערך לעובדי חברת איקאה, התבשרו העובדים כי פתיחת סניף איקאה אשתאול שבמטה יהודה, שתוכננה ליום חמישי הקרוב, תידחה בכמה שבועות

פורסם בתאריך: 1.3.20 09:33

במהלך אירוע סגור שנערך לעובדי חברת איקאה, התבשרו העובדים כי פתיחת סניף איקאה אשתאול שבמועצה האזורית מטה יהודה, אשר תוכננה ליום חמישי הקרוב, ה-05.03.20, תידחה למועד לא ידוע.

העיכוב נגרם בעקבות ביקורת שביצעה לאחרונה היחידה לאכיפת דיני תכנון ובנייה במשרד האוצר במתחם, בה נמצא כי בסניף מצויים אלפי מ"ר שנבנו בחריגה מהיתר הבניה שהונפק לחברה.

בעקבות כך, הוועדה המחוזית ירושלים הגישה ערר לוועדה המחוזית בטענה שהוועדה במטה יהודה אישרה את התוכנית בניגוד לחוק, והאישור צריך להתקבל מהוועדה המחוזית אשר מתנגדת לתוספת. בדיון שנערך הוחלט כי חברת איקאה תיאלץ לדחות את הפתיחה של הסניף החדש בכמה שבועות, וזאת משום שכרגע אין ליזמי המתחם היתר אכלוס (טופס 4).


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כידוע, איקאה (IKEA) היא חברה רב-לאומית שנוסדה בשוודיה, שמשווקת בעיקר ריהוט ביתי להרכבה עצמית. לחברה 375 חנויות ב-47 מדינות. רוב חנויותיה של החברה פזורות ברחבי אירופה, כששאר החנויות ממוקמות בעיקר בארצות הברית, קנדה, אסיה, המזרח התיכון ואוסטרליה. בדצמבר 2018 פורסם כי החברה החליטה על הקמת חנות חמישית של הרשת בישראל. החברה בחרה לבנות את הסניף החדש בשטח אשתאול שבמועצה האזורית מטה יהודה.

כאמור, הפתיחה החגיגית של הסניף החמישי בארץ היתה אמורה להתקיים ביום חמישי הקרוב אך חריגות הבניה במתחם החדש גרמו לשינוי בתוכניות.

תגובתה הרשמית של המועצה האזורית מטה יהודה בנוגע לפתיחת סניף איקאה באזור התעשייה הר-טוב: "נכון לרגע זה טרם נקבע האם תידחה פתיחת סניף איקאה. אנו נעדכן בהתאם להתפתחויות בנושא".

תגיות:

תגובות

תגובה אחת
  1. הילה

    מתי יפתחו סניף איקאה במרכז בילו סנטר רחובות כולם רוצים שיורם של סניף כי כולם באים לשם לקניות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות