תחנת דלק (צילום: באדיבות דוברות משרד האנרגיה)
תחנת דלק (צילום: באדיבות דוברות משרד האנרגיה)

"ניתן לתדלק ללא חשש": התגובה של תחנת הדלק להאשמות של משרד האנרגיה

בתחנת הדלק "רשת אנרגיה" בית שמש דוחים את האשמות כי הסולר שנמצא בתחנה אינו תקין: "מדגם הבדיקה הראה כי טמפרטורת הסולר נמצאה במינוס 2 מעלות במקום מינוס 5 מעלות לפי התקן. שאר הפרמטרים המהותיים של הבדיקה היו תקינים לחלוטין"

פורסם בתאריך: 27.2.20 10:56

בתחנת הדלק "רשת אנרגיה" באזור התעשייה בית שמש דוחים את האשמות כי הסולר שנמצא בתחנה אינו תקין. ב"רשת אנרגיה" אף מציינים כי "התחנה לא הושבתה לאף רגע ופעילה מאוד".


 

 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, מפקחים במינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, שביצעו ביום ראשון בדיקה בתחנה, מצאו כי "הסולר בתחנת 'רשת אנרגיה' שברחוב יגאל אלון, אזור תעשייה בית שמש, איננו עומד בדרישות התקן".

בהודעת משרד האנרגיה נמסר כי "לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה כי עליהם להפסיק את שיווק הסולר בתחנה עד להחלפת המלאי והזמנת בדיקת מעבדה לסולר, וכי רק כשתתקבל תוצאה תקינה, יוכלו לחזור ולשווקו בתחנה".

בתחנת הדלק "רשת אנרגיה" דוחים את האשמות של משרד האנרגיה ואף טוענים כי התחנה לא הושבתה. תגובת "רשת אנרגיה": "ביום ראשון האחרון נערכו בדיקות איכות הסולר הנמכרת בתחנת 'רשת אנרגיה'. מדגם הבדיקה הראה כי טמפרטורת הסולר נמצאה במינוס 2 מעלות במקום מינוס 5 מעלות לפי התקן. שאר הפרמטרים המהותיים של הבדיקה היו תקינים לחלוטין. מכיוון שהאקלים בישראל חם – לא נשקפה סכנה למשתמשים בסולר זה באף רגע נתון. מיד לאחר קבלת התשובות, דאגנו תוך שעה למדדים תקניים של טמפרטורת הסולר. חשוב לציין כי התחנה לא הושבתה לאף רגע ופעילה מאוד. חשוב לנו לומר ש'רשת אנרגיה' היא תחנת דלק שחרטה על דגלה מיום היווסדה לשרת את לקוחותיה נאמנה. שקיפות ואמינות הן אבן היסוד של דרכנו המקצועית. תושבי בית שמש והסביבה מוזמנים לתדלק סולר, ללא כל חשש, בתחנת הדלק שלנו".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות