צילום אילוסטרציה של תחנת דלק (צילום: באדיבות דוברות משרד האנרגיה)
(צילום: באדיבות דוברות משרד האנרגיה)

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה: "סולר לא תקני נמצא בתחנת הדלק 'רשת אנרגיה' בבית שמש"

מפקחים במינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה, שביצעו ביום ראשון בדיקה בתחנה, מצאו כי "הסולר בתחנת 'רשת אנרגיה' שברחוב יגאל אלון, אזור תעשייה בית שמש, איננו עומד בדרישות התקן"

פורסם בתאריך: 26.2.20 19:52

מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מודיע הערב, רביעי, לציבור כי "סולר לא תקני נמצא בתחנת הדלק 'רשת אנרגיה' בבית שמש". לפי הודעת מינהל הדלק והגז מדובר בבדיקה שנערכה לאיכות הסולר ביום ראשון, 23.2.20 – במינהל מוסרים כי הסולר שנמצא אינו עומד בדרישות התקן.

במשרד האנרגיה מציינים כי "מפקחים מטעם מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה מצאו כי הסולר בתחנת 'רשת אנרגיה', שברחוב יגאל אלון, אזור תעשייה בית שמש, איננו עומד בדרישות התקן. מינהל הדלק והגז הורה לבעלי התחנה להפסיק את שיווק הסולר עד להחלפת המלאי".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ממשרד האנרגיה נמסר כי "בדיקה שגרתית של איכות הסולר בתחנת הדלק 'רשת אנרגיה' שברחוב יגאל אלון בבית שמש, שנלקחה בתאריך 23 בפברואר 2020, מצאה כי הסולר ששווק בתחנה אינו עומד בדרישות התקן".

"אי העמידה בדרישות התקן נובעת מכך שהסולר אינו מתאים לתנאי החורף כמוגדר בתקן", מדגישים במינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה. "לאחר שהדגימה הועברה לבדיקת מעבדה התקבלו תוצאות המעידות על כך שהסולר בתחנה זו אינו עומד בתקן הנדרש לסולר תחבורתי. לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה כי עליהם להפסיק את שיווק הסולר בתחנה עד להחלפת המלאי והזמנת בדיקת מעבדה לסולר, וכי רק כשתתקבל תוצאה תקינה, יוכלו לחזור ולשווקו בתחנה".

במשרד האנרגיה מוסיפים ומציינים כי "אגף הפיקוח והבטיחות במשרד האנרגיה דוגם את מלאי הדלקים השונים בתחנות הדלק ברחבי הארץ באופן קבוע, ופועל על מנת להבטיח כי הדלק שנמכר לצרכנים הינו איכותי ותקני. רשימת תחנות הדלק שאינן עומדות בתקן מפורסמת באתר המשרד".

"כל העיר בית שמש" פנה לתחנת הדלק – התגובה תפורסם כשתתקבל.

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות