רחוב הרצל (צילום: s.t)
רחוב הרצל (צילום: s.t)

אירוע דקירה ופצוע ברחוב הרצל – החשוד במעשה נעצר

כוחות הצלה הוזעקו הערב לרחוב הרצל - ל"כל העיר בית שמש" נודע כי מדובר באירוע דקירה שהתרחש בבית מגורים ובו פצוע, כבן 37, שפונה במצב בינוני. נעצר חשוד תושב ירושלים

פורסם בתאריך: 24.2.20 18:27

הערב, שני, התרחש אירוע דקירה בשכונת מגורים ברחוב הרצל – בזירה פצוע אחד, כבן 37. פרמדיקים של מד"א בית שמש הוזעקו לרחוב והבחינו באדם שנפצע מדקירה. צוות מד"א פינה את הפצוע במצב בינוני לבית החולים הדסה עין כרם. זמן קצר לאחר מכן נעצר החשוד במעשה.


הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות מד"א מחוז ירושלים נמסר: "בשעה 17:50 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על פצוע ברחוב הרצל בעיר בית שמש. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו טיפול רפואי ראשוני לגבר פצוע כבן 37. לאחר מכן הפצוע פונה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים הדסה עין כרם כשמצבו בינוני עם פציעות בגופו".

סוחר באזור מספר כי "הפצוע טען כי נדקר בביתו על ידי מכר שלו, ולאחר מכן הוא הגיע עם פציעות בגופו לחנויות ברחוב כדי לבקש עזרה מהסוחרים, שמיד סייעו לו והזמינו את כוחות ההצלה. חשוב לציין כי הדקירה לא התרחשה במרכז המסחרי, אלא באחד מבתי המגורים שבאזור".

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפני זמן קצר, הוזעקו שוטרים לדירה בעיר בית שמש בעקבות דיווח על אדם, שככל הנראה, נדקר על ידי חשוד (תושב ירושלים כבן 30) שותפו לדירה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד והוא הועבר לחקירה. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי".

תגיות:

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות