(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

נתוני הלמ"ס לרגל יום המשפחה: בית שמש מובילה במספר הילדים למשפחה

מהנתונים עולה כי גודל המשפחה הישראלית לא השתנה בעשור האחרון והוא עמד בממוצע על 3.71 נפשות. מספר הנפשות הממוצע הגבוה ביותר למשפחה נמצא בעיר בית שמש

פורסם בתאריך: 24.2.20 07:58

לרגל יום המשפחה שיצוין מחר (שלישי), פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה נתונים בהם דווח כי גודל המשפחה הישראלית לא השתנה בעשור האחרון והוא עמד בממוצע על 3.71 נפשות.

מהנתונים עולה כי מבין הערים הגדולות בישראל, שבהן מתגוררים 100 אלף תושבים ויותר, נרשם השיעור הגבוה ביותר של משקי בית עם מועסקים בעיר בית שמש – 86.6%, כאשר השיעור הנמוך ביותר של משקי בית עם מועסקים נרשם בעיר הצפונית חיפה – 72.7%.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס, כי מספר הנפשות הממוצע הגבוה ביותר למשפחה נמצא בערים בית שמש, בני ברק וירושלים – 5.17, 4.75 ו-4.27 נפשות למשפחה בהתאמה, לעומת הממוצע הארצי העומד על 3.71 נפשות.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם לפני כשבועיים ב"כל העיר בית שמש", מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אודות הרשויות המקומיות לשנת 2018, עולה כי בית שמש היא גם העיר הכי מאושרת בישראל, לאחר שלא פחות מ-96% מתושבי העיר בני 20 ומעלה הצהירו שהם מרוצים מהחיים בה. הנתונים מתייחסים לערים שמונות 100 אלף תושבים ויותר. לפי הנתונים, העיר המאושרת ביותר אחרי בית שמש היא כפר סבא, שבה 95.8% מהתושבים בני 20 ומעלה מרוצים מחייהם, ואחריהן ברשימה נמצאת העיר החרדית בני ברק, עם 95.5%.

בנוסף לכך, לפי תוצאות הסקר שערכה הלמ"ס בשנת 2018 בקרב תושבים צעירים (בני 20 ומעלה) ובערים שמונות לא פחות מ-100 אלף תושבים, עושה רושם כי האזרחים הבריאים ביותר נמצאים בעיר החרדית בני ברק (93.5 אחוזים), העיר תל אביב, המרכזית מבין ערי גוש דן והשנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל, ממוקמת במקום השני עם 92 אחוזים ובמקום השלישי נמצאת בית שמש עם 89.1 אחוזים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות