פשיטת המשטרה על מתחם ביתו של הרב ברלנד (צילום: דוברות המשטרה)
פשיטת המשטרה על מתחם ביתו של הרב ברלנד (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: ניפץ את חלונות ביתו של תושב בית שמש שהעיד נגד ברלנד

בית משפט השלום בירושלים האריך את מעצרו של תושב קרית עקרון, בחשד שהגיע ביחד עם חשודים נוספים לבית שמש וגרם נזק לביתו של עד בפרשה נגד ברלנד

פורסם בתאריך: 23.2.20 07:53

בית משפט השלום בירושלים נעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו של חשוד שבליל יום שלישי הגיע יחד עם אזרחים נוספים שהיו רעולי פנים, לביתו של אדם המתגורר בעיר בית שמש, וגרמו נזקים לביתו באמצעות אלות וזאת, כך על פי החשד, על רקע של מתן עדות בתיק החקירה שמתנהל בימים אלו נגד הרב אליעזר ברלנד – מנהיג פלג "שובו בנים" בחסידות ברסלב.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם ב"כל העיר ירושלים", כוחות משטרת ירושלים פשטו לפני כשבועיים על מתחם ביתו של הרב אליעזר ברלנד במאה שערים ועצרו אותו וכמה בכירים בקהילת "שובו בנים". ברלנד נעצר בחשד לעבירות של ניצול ועושק. הרב ברלנד, כידוע, מנהיג הפלג הקיצוני שפועל ברחוב החומה השלישית במאה שערים, הורשע בעבר בעבירות מין – הודה בעבירות וריצה עונש מאסר בכלא.

בעקבות דיווח שהגיע למשטרת ישראל, ביום שלישי, ה-18.02.20, לפיו הגיעו מספר חשודים לביתו של אדם בעיר בית שמש ובעזרת אלות ניפצו את חלונות ביתו וגרמו נזקים נוספים, הגיעו שוטרים חוקרים וטכנאי הזיהוי הפלילי שפתחו בחקירה. במהלך החקירה התברר כי הרקע לאירוע הינו, על פי החשד, העובדה כי בעל הדירה מסר עדות במשטרה בתיק חקירה שמתנהל נגד הרב אליעזר ברלנד.

חקירה ממוקדת ומהירה של המשטרה הביאה לאיתורו של אחד החשודים, תושב קרית עקרון בשנות ה-30 לחייו, שעל פי החשד, היה מעורב במעשה והוא נעצר ביום חמישי האחרון לחקירה ונחקר בגין עבירות של הטרדת עד בנסיבות מחמירות, היזק לרכוש וקשירת קשר לביצוע פשע. ביום שישי בית המשפט השלום בירושלים האריך את מעצרו עד ליום 24.2.

"משטרת ישראל רואה בחומרה כל אירוע של איומים בכל דרך שהיא כנגד אדם המוסר עדות במשטרה ותפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה להגיע ולמצות את הדין עם החשודים", מדגישים במשטרה.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות