מאיר מימון (צילום: רות מימון)
מאיר מימון (צילום: רות מימון)

במהלך הנסיעה: נהג מונית סייע לאישה הרה ללדת

נהג המונית מבית שמש, מאיר מימון, סייע לאישה הרה ללדת בתוך המונית שלו. כונני מד"א מבשרת שחברו אליו פינו את האם והתינוקת שילדה להמשך טיפול בבית החולים

פורסם בתאריך: 22.2.20 21:58

מאיר מימון (28), נהג מונית תושב בית שמש, הסיע ביום רביעי האחרון אישה שכרעה ללדת ביחד עם בעלה מבית שמש לבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. בדרך לבית החולים, כאשר מימון נהג על כביש 38 בסמוך למחלף שער הגיא, החלה האישה לצעוק. מימון צלצל מיד למשטרה וביקש שיפנו לו את הכביש להדסה הר הצופים. המשטרה הרגיעה את מימון ובמקביל העלתה לשיחת ועידה את כונני מגן דוד אדום שהנחו אותו שלב אחר שלב מה עליו לעשות. מימון עצר את המונית בתחנת אוטובוס במבשרת ציון והחל בתהליך הלידה.

לאחר מספר דקות חברו אליו פראמדיקים של מד"א שסיימו את תהליך הלידה. התינוקת והזוג הועברו לאמבולנס ופונו להמשך טיפול בחדר הלידה של בית החולים הדסה הר הצופים בירושלים.

"לא האמנתי שדבר כזה יכול לקרות אצלי במונית ולא הבנתי את גודל האחריות. בהתחלה מאוד נלחצתי אך ברגע כשכונני מד"א היו איתי על הקו, הרגשתי טוב ובטוח יותר. מאז המקרה לא הצלחתי לישון כמו בנאדם רגיל והסיטואציה המלחיצה עדיין נמצאת בראשי אבל אין ספק שאני שמח שהייתה לי הזכות לתפעל את האירוע בצורה אחראית ושהתינוקת יצאה בריאה ושלמה. מבחינתי זו שליחות גדולה", סיפר מימון.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, באותו היום (רביעי) הוזעקו חובשי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש לדירת מגורים של אישה הכורעת ללדת בביתה ברמת בית שמש.  החובשים שהגיעו למקום יחד עם חובשת סייעו לאישה בתהליך הלידה שבסיומה נולדה בת. לאחר הטיפול הראשוני של המתנדבים, האם והתינוקת פונו כשמצבם טוב להמשך טיפול בבית החולים.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות