מיה ניצחה את הסרטן (צילום: פרטי)
מיה ניצחה את הסרטן (צילום: פרטי)

הפוסט המרגש של מיה – שהתמודדה עם מחלת הסרטן וניצחה

מיה רפאלי בן נעים, שבשנה האחרונה נאלצה להילחם במחלת הסרטן, פתחה את הבוקר בפוסט מרגש שכבש רבים: "קיבלתי אור ירוק לחיים, ניצחתי את הסרטן"

פורסם בתאריך: 20.2.20 11:20

סיפורה של מיה רפאלי בן נעים (46), תושבת העיר בית שמש, שבמשך שנים עסקה לפרנסתה בתחום הפרסום, אולי ישכנע נשים להיות יותר ערניות לבריאות שלהן ולהיבדק מיד כשמרגישים שהגוף אינו תקין.

מיה גילתה שהיא חולה בסרטן שחלה מתקדם לאחר שחשה בכאב בטן רגיל לגמרי. הבשורה המצערת מאוד הפתיעה אותה וגרמה לה להבין שאין לה ברירה, אלא לצאת למלחמה ולהתחיל בטיפול תרופתי.


מיה עם אמה (צילום: פרטי)

מיה עם אמה (צילום: פרטי)


במשך שמונת החודשים האחרונים מיה נלחמה במחלה הקשה ונאלצה להתמודד עם לא מעט מכשולים. במהלך תקופה זו שכללה ניתוחים וטיפולים רבים היא תמיד שבה וטענה באמצעות הרשתות החברתיות כי "כל אישה צריכה לעצור לרגע ולהסתכל סביבה ואז להבין שהיא הרופאה הטובה ביותר של עצמה. אם אישה כלשהי לא חשה בטוב ומרגישה שהגוף שלה אינו תקין, חייבת להיבדק".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הבוקר, חמישי, מיה בישרה כי עתה היא יוצאת לדרך חדשה לאחר שניצחה את המחלה בה נלחמה בצורה מעוררת השראה: "הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו. אני בטח תופסת אתכם לכמה רגעים בתוך יום שגרתי גדוש במיליון דברים שיש לכם לעשות, רק כדי לשתף אתכם שאצלי הבוקר לא שגרתי בכלל.

"בליווי הקפה של הבוקר אני סופרת עם האצבעות את החודשים: יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר, דצמבר, ינואר, קצת פברואר,
קצת ניתוחים, מלא טיפולים.. כמה חודשים שפעם אחת יחלפו כהרף עין, ובפעם אחרת אזכור כל פרט, כל כאב, כל מבט הזדהות.

"להיכנס לטיפולים כימותרפיים זה אומר שהגוף יקבל זעזוע קשה כדי להתמודד עם המשימה, ותפקידה של הנפש הוא להשאיר אותנו בשפיות הדעת, כי בסופו של דבר המטרה היא אחת, והיא ברורה: לחיות.

"ואחרי כל הסיבוב הזה, שמעתה יכונה "הסיבוב של חיי" רציתי רק לשמוע שהכל בסדר איתי, שניצחתי אותם, את שני הסרטנים, כי זה רק נראה גדול, זה בעצם קטן עליי, כי לי יש אבא אחד והוא גדול והוא שלי.

"אז הבוקר שלי לא שגרתי כי הבוקר אני יכולה לספר לכם שניצחתי. בסיעתא דשמייא ניצחתי.
קיבלתי אור ירוק לחיים, ותחושת הסיפוק היא ברמה של התעלות. אני מוקירת תודה למשפחתי ולכל החברים שלי, אין מספיק מילים כדי לתאר מה אתם בשבילי. בתמונה: אמא שלי שבשבילה אני הכי שמחה ושוב, הודו לה' כי טוב, כי לעולם חסדו".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות