(צילום: פרטי)
(צילום: פרטי)

האזינו לשיחה: בלי בלמים בכביש 1

נהגת שנסעה על כביש 1 שבין ירושלים לשער הגיא נותרה חסרת אונים כשגילתה שהבלמים לא עובדים. מפקד משמרת כיבוי הנחה אותה בטלפון עד שהנסיעה הסתיימה. כך זה נשמע 

פורסם בתאריך: 19.2.20 15:27

דרמה בכביש 1 שבין ירושלים למחלף שער הגיא: במוקד תחנת כבאות והצלה בית שמש התקבלה לפני מספר ימים שיחת מצוקה של נהגת שסיפרה כי איבדה את הבלמים במהלך נסיעה מהירה מכיוון ירושלים לכיוון שער הגיא. מפקד המשמרת רב רשף קובי טובול שוחח עם הנהגת והנחה אותה שלב אחר שלב מה עליה לעשות. בתום דרמה גדולה, הנהגת הצליחה לבלום את הרכב בשלום. האזינו לשיחה:


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק



מדוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש נמסר: "ביום שישי האחרון, ה-14.02.20, בסמוך לשעה 14:30 בצהריים, התקבל בחדר המבצעים של תחנת כבאות והצלה בית שמש טלפון מנהגת שדיווחה כי היא נמצאת על כביש 1 בירידות של ירושלים לכיוון שער הגיא והיא ללא יכולת לעצור את הרכב. מפקד המשמרת רב רשף קובי טובול שוחח עם הנהגת והנחה אותה שלב אחר שלב מה עליה לעשות על מנת שלא תיפגע. לאחר שנשמעה להנחיות, הצליחה הנהגת לעצור את הרכב עד לעצירה מוחלטת".

"חשוב לציין את קור הרוח של מפקד המשמרת ואת ההנחיות שהעביר לנהגת, האירוע היה יכול להסתיים אחרת ונמנע פה נזק עצום. בכל בעיה חייגו 102, לוחמי האש תמיד בשבילכם", עוד מציינים בכבאות והצלה.

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות