(צילום: נחמן גולדשטיין, באדיבות מטה המאבק)
(צילום: נחמן גולדשטיין, באדיבות מטה המאבק)

מצוקה קשה בתחבורה הציבורית: מאות תושבים הפגינו נגד משרד התחבורה

מאות תושבים הפגינו בעיר נגד משרד התחבורה, בעקבות מצוקת התחבורה הציבורית ממנה סובלים התושבים במשך שנים רבות

פורסם בתאריך: 19.2.20 12:48

המאבק נמשך: מאות תושבי העיר בית שמש הפגינו אמש (שלישי) בעיר נגד משרד התחבורה, בעקבות מצוקת התחבורה הציבורית ממנה סובלים התושבים במשך שנים רבות.

המצוקה הקשה של התושבים מתבטאת בשטח, במחסור חמור בקווי השירות העירוניים שגורמת לצפיפות מסוכנת באוטובוסים, לוחות זמנים קצרים, שכונות שלמות שאוכלסו וסובלות מנתק מוחלט מתחבורה ציבורית עירונית ובינעירונית.

בהפגנה הגדולה השתתפו גברים, נשים, ילדים ותינוקות שהגיעו לזעוק על אוזלת היד של מדינת ישראל ומשרד התחבורה בטיפול במצוקת התחבורה ודורשים פתרון מיידי.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר עליזה בלוך כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "לבי עם השכונות שעדיין לא מקבלות מספיק מענה תחבורתי.

"בהזדמנות זו אני קוראת שוב למשרד התחבורה להאיץ את התהליכים כדי לפתור את המצוקה בשכונות המנותקות כמו גם יתר תושבי השכונות שסובלים ממחסור חמור בקווי שירות ולדייק בצרכים של התושבים.

עוד הוסיפה, "בחודשים האחרונים אני מובילה מאבק בלתי מתפשר מול משרד התחבורה וכל הגורמים הרלוונטיים ואמשיך לזעוק את זעקתם הצודקת של תושבי בית שמש עד שיימצא פתרון למצוקה הקשה".

ממטה המאבק במצוקת התחבורה הציבורית בעיר בית שמש נמסר: "תושבי העיר מאסו בהבטחות ודיבורים ואנו דורשים ממשרד התחבורה פתרון מיידי למצב הנורא. במידה ומשרד התחבורה ימשיך לזלזל בתושבים ולא יעניק לנו תחבורה ציבורית הוגנת כמו שמגיע לנו, נחמיר את מהלכנו ונצא למחאה גדולה – חסימת כביש 38 המוביל לעיר".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות