(צילום: באדיבות דוברות הרשימה המשותפת)
(צילום: באדיבות דוברות הרשימה המשותפת)

בחירות 2020: האם הרשימה המשותפת תתלה שלטים בבית שמש?

הרשימה המשותפת יצאה בקמפיין בחירות בו תנסה לשכנע מצביעים שאינם ערבים לתמוך בה. ככל הנראה, בבית שמש ייתלו שלטים ביידיש, המיועדים לקהילה החרדית-קיצונית המתגוררת ברמת בית שמש

פורסם בתאריך: 16.2.20 11:52

הרשימה המשותפת השיקה אמש, מוצאי שבת, את קמפיין הבחירות בעיר אום אל-פחם, בהשתתפות הנהגת הרשימה.

הרשימה הערבית יצאה היום בקמפיין מפתיע ומאוד יצירתי, כאשר המטרה העיקרית היא לנסות ולשכנע מצביעים יהודים לתמוך ברשימה. בבית שמש, ככל הנראה, ייתלו שלטים ביידיש, המיועדים לקהילה החרדית-קיצונית המתגוררת בעיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


תושבי בני ברק, פתח תקווה ובת ים התעוררו הבוקר (ראשון) לתעמולת בחירות מכיוון לא צפוי – הרשימה המשותפת. בשלטים בבני ברק נכתב ביידיש "יש לך קול נגד כפיית גיוס", בפתח תקווה נכתב באמהרית ועברית "יש לך קול נגד אלימות משטרתית" ובבת ים נתלו שלטים ברוסית בהם נכתב "יש לך קול למען שוויון וזכויות חברתיות".

כאמור, במסגרת קמפיין הבחירות של הרשימה המשותפת, ככל הנראה, ייתלו במהלך היום שלטי חוצות באזור מגורי הפלג הקיצוני ברמת בית שמש. השלטים מיועדים לאותם הקנאים המפגינים מעת לעת נגד גיוס בחורי ישיבות לצה"ל או מעצר עריקים. אם בסופו של דבר יחליטו ברשימה לתלות את השלטים גם בבית שמש, נציין כי בדומה לבני ברק גם עליהם יופיע כיתוב ביידיש: "הקול שלך נגד כפיית גיוס".


איימן עוד בכנס בחירות של הרשימה הערבית המשותפת (צילום: ברק בראון)

איימן עודה בכנס בחירות של הרשימה הערבית המשותפת (צילום: ברק בראון)


ברשימה המשותפת מדגישים כי "האמירה הפוליטית גוברת על החשיבות של הפנייה האלקטוראלית. השלטים מזכירים שרק הרשימה המשותפת מייצגת את האינטרסים של כל האוכלוסיות המודרות ומעמידה אלטרנטיבה חברתית ומדינית אמיתית".

מהרשימה המשותפת עוד נמסר: "השיסוי הוא ההישג הגדול ביותר של הימין – הנצחון האמיתי יבוא כשנשבור את החומות שמפרידות בין כלל אזרחי המדינה. הרשימה המשותפת תקדם את האינטרסים של החברה הערבית וכל האוכלוסיות המודרות".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות