(צילום: מתוך הפייסבוק של מירה מינס)
(צילום: מתוך הפייסבוק של מירה מינס)

אחרי הדוברת: גם מנכ"לית העירייה ביקשה מראש העיר לסיים את תפקידה

מנכ״לית העירייה מירה מינס ביקשה מראש העיר עליזה בלוך לסיים את תפקידה

פורסם בתאריך: 16.2.20 09:07

בצעד מפתיע: מנכ״לית עיריית בית שמש מירה מינס ביקשה מראש העיר עליזה בלוך לסיים את תפקידה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במכתב שכתבה לעובדים אמרה: ״לאחר תקופה אינטנסיבית ומאוד משמעותית עבורי, תקופה מרובת עשייה ואתגרים מקצועיים רבים , ביקשתי לפני מספר שבועות מראש העיר, גב' עליזה בלוך, לסיים את תפקידי כמנכ״לית העירייה.

"חשוב לי להדגיש כי בתפקידי זה, נהניתי לעמוד לרשות תושבי העיר בית שמש , לנהל מקצועית וארגונית את העירייה ואת עובדיה, להוביל ולהיות שותפה לתהליכים רבים, אשר מובילה ראש העיר, ושותפים להם חברי המועצה ועובדי העירייה הנפלאים והמסורים ורבים מתושבי העיר. תפקידי נעשה מחד, תוך התבססות על מה שנעשה בעיר מזה שנים רבות ומאידך בהובלת התחדשות ורוח חדשה של שינוי.

"אני רואה בכל אחת ואחד מכם, כ 1500 עובדי העירייה, כשותפים לעשייה למען תושבי העיר. חלקנו יחד תקופה בה חרטנו על דגלינו כעובדי עיריית בית שמש ערכים – מצויינות הארגון, אחריות מא׳ עד ת׳, יוזמה יום יומית ומשמעות, ושילוב כוחות והכל עם הפנים לתושב.

"שמחתי להוביל תהליכים ניהוליים של הטמעת מבנה ארגוני, גיוס עובדים חדשים לצד העובדים הוותיקים, גיוס צוות הנהלה בכיר ובניית שדרה ניהולית, בניית ממשקי עבודה בין האגפים, מיסוד שגרות ניהוליות ונהלי עבודה, פרויקטים של בינוי, תשתיות ותנועה, היערכות לקליטת תושבים בשכונות החדשות לצד שיפור התשתיות בשכונות הוותיקות, שיפור פני העיר ואחזקת העיר, אירועי תרבות מגוונים, לכלל המגזרים, היערכות העיר לשעת חירום ושיפור השירות לתושבים ברבדים השונים, וכן בניית תקציב לשנת 2020 ותכניות עבודה.

"החלטה זו הייתה מהקשות שקיבלתי בחיי המקצועיים ומאז הודעתי לראש העיר היא שוקדת, מזה מספר שבועות, על איתור המחליף, עליו נודיע בימים הקרובים , ותיערך בהתאם חפיפה מסודרת.

"אני רוצה להודות לכלל העובדים, לחברי המועצה, לצוות הנהלת העירייה, ללשכת ראש העיר, לצוות של לשכת המנכ״ל המסורות והמקצועיות שלי, לוועד העובדים ולכל מי שהיה שותפי לעשייה.

"תודה אישית ומיוחדת לראש העיר על שקראה לי לדגל ונתנה בי אמון לאורך הדרך להיות שותפתה לעשייה ועל הזכות הגדולה לעבוד במחיצתה. הובלתה את העיר להיות 'עיר העתיד' של ישראל, מרשימה בכל קנה מידה ומתאפיינת במנהיגות ייחודית ולא מתפשרת , אשר בכל יום ובכל שעה מחפשת איך לעשות טוב לעיר ולתושביה, בכל תחום ותחום בחיי התושב״.

ראש העיר בירכה את מינס ואמרה: ״אני מודה למירה על העבודה המשותפת. מירה היא מנהלת איכותית עם אישיות יוצאת דופן. שילוב נדיר של חוכמה ורגישות. מירה ניהלה את העירייה ביד רמה ומקצועית, הובילה תהליכים ארוכי טווח למען העיר כולה והיתה שותפה אסטרטגית לכל מהלך בעיר תוך אחריות וסמכותיות. אני בטוחה שנדע להמשיך להשתמש בכישוריה בתוך העיר ואני שמחה שהיא נאותה לבקשתי להצטרף לוועדה המייעצת לראש העיר. אני מאחלת למירה המון הצלחה בדרכה החדשה״.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות