(צילום: s.t)
(צילום: s.t)

לא רק מאושרת: בית שמש גם בראש דירוג הערים הבריאות בישראל

בית שמש, שעל פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה היא העיר הכי מאושרת בישראל, נמצאה גם כאחת מבין הערים הבריאות ביותר בארץ

פורסם בתאריך: 16.2.20 07:22

סקר שנעשה על ידי הלמ"ס (הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה) בשנת 2018 ניסה לבדוק באיזו עיר בארץ אחוז התושבים המדווחים על בריאות טובה הוא הגבוה ביותר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לפי תוצאות הסקר, שנעשה כאמור בשנת 2018 בקרב תושבים צעירים (בני 20 ומעלה) ובערים שמונות לא פחות מ-100 אלף תושבים עושה רושם כי האזרחים הבריאים ביותר נמצאים בעיר החרדית בני ברק (93.5 אחוזים), העיר תל אביב, המרכזית מבין ערי גוש דן והשנייה בגודל אוכלוסייתה בישראל, ממוקמת במקום השני עם 92 אחוזים ובמקום השלישי נמצאת בית שמש עם 89.1 אחוזים – העיר שגם נמצאת בראש רשימת הערים המאושרות ביותר בארץ.

כפי שפורסם לאחרונה ב"כל העיר בית שמש", בית שמש היא העיר הכי מאושרת בישראל, לאחר שלא פחות מ-96% מתושבי העיר בני 20 ומעלה הצהירו שהם מרוצים מהחיים בה, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה אודות הרשויות המקומיות לשנת 2018. הנתונים מתייחסים לערים שמונות 100 אלף תושבים ויותר.

בנוסף לכך, מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה שפורסמו לפני כשלושה חודשים לרגל יום הילד הבינלאומי שצוין בחודש נובמבר, עולה כי גם מספר הילדים הממוצע הגבוה ביותר בישראל הוא בבית שמש ועומד על 3.6 למשק בית. לעומת זאת, המספר הנמוך ביותר נמצא בעיר תל אביב עם 1.8 ילדים בממוצע בלבד.

ברשימת דירוג הערים הבריאות ביותר נמצאת בירת ישראל – ירושלים, העיר עם האוכלוסייה הגדולה ביותר במדינה, במקום החמישי עם 84.5 אחוזים. את הרשימה נועלות בת ים והעיר הדרומית אשקלון.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות