(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)
(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

במעמד שר הפנים אריה דרעי: נחנכה שלוחת משרד הפנים המורחבת

ראש העיר עליזה בלוך ושר הפנים הרב אריה דרעי חנכו היום את שלוחת לשכת האוכלוסין וההגירה המורחבת

פורסם בתאריך: 13.2.20 16:50

ראש העיר עליזה בלוך ושר הפנים הרב אריה דרעי חנכו הבוקר (חמישי) את שלוחת לשכת האוכלוסין וההגירה המורחבת ברחוב אבא נעמת 1 בעיר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


לאחר שנים רבות ששלוחת משרד הפנים בעיר עבדה במתכונת מצומצמת ובעקבות גידול משמעותי של אוכלוסיית העיר, נוצרו חסרים במענה שניתן לתושבי העיר.

בשל כך, בפעילות משותפת של עיריית בית שמש ומשרד הפנים הוקצו התקציב עבור שיפוץ המבנה והרחבתו באופן משמעותי. במקום נוספו עמדות של נותני שירות ומגוון שירותים נוספים כמו הנפקת תעודות זהות ודרכונים, אזרחות, אשרות סטודנטים, אשרות כניסה ועוד, אותם יוכלו התושבים לקבל החל מהיום בסניף המחודש והמשופץ.

ראש העיר: "אני מודה לשר דרעי על הבעת האמון בעיר בית שמש ובתהליכים שהעיר שלנו מובילה. לא מדובר בעוד לשכה של רשות האוכלוסין, אין עוד לשכה במדינת ישראל שיירשמו בה כל כך הרבה ילדים, בבית שמש נולדים 4300 ילדים בשנה".

עוד הוסיפה, "משרד הפנים מבין שבית שמש היא עיר ואם בישראל, עיר מרכזית ומובילה. מבחינת עיריית בית שמש, השלוחה של משרד הפנים היא הראשונה לקראת תהליך שלם של הקמת קרית ממשלה בבית שמש. המודל שבית שמש מייצרת היא אמירה משמעותית לחברה הישראלית, וזו הסיבה שהעיר הזאת חייבת להצליח".

שר הפנים: "בית שמש היא עיר גדולה וחשובה ובעשור האחרון צמחה ומספר התושבים בה הוכפל, לכן משרד הפנים ורשות האוכלוסים מתגייסים למען העיר. מעתה תושבי העיר יקבלו שירות מהיר, יעיל, נגיש וקרוב לבית. שמנו דגש על קיצור התורים ובזכות עבודה קשה, יש שיפור בעניין הזה בכל רחבי הארץ. אני מודה לראש העיר ד"ר עליזה בלוך על השותפות".

בעיריית בית שמש מבהירים: "הסניף אמנם נפתח בשנת 2015. עם זאת נפתח במתכונת מצומצמת ולא נתן את כלל השירותים הנחוצים לתושבים, בעיקר לאור העיר שמתפתחת וגדלה ברבות השנים.

"עיריית בית שמש לקחה על עצמה לשפר את השירות לתושבים בכל תחום. כל מי שהיה במבנה הזה, ראה את התנאים הבלתי סבירים שהיו לעובדים לצד לציבור שלא קיבל שירות ראוי.

"עם כניסתה של ראש העיר עליזה בלוך לתפקיד ובעקבות פניות של תושבים רבים, נפגשה ראש העיר בחודש אוגוסט האחרון עם מנכ״ל משרד האוכלוסין פרופסור שלמה מור יוסף ואף קידמה שיחות רבות עם שר הפנים אריה דרעי בנושא.

"הבחירה של העירייה היא להשקיע יחד עם משרד הפנים בשיפוץ המבנה ובהרחבת השירותים למטרת לתת מענה לתושבי העיר כדי שלא יצטרכו לנסוע לירושלים לקבלת שירות.

"היום כאמור, הגיע שר הפנים יחד עם ראש העיר לחנוך את השלוחה המורחבת של לשכת האוכלוסין וההגירה בעיר ואנחנו מברכים על כך. העירייה תמשיך לשפר את השירותים לתושביה ולהביא את שירותי משרדי הממשלה לעיר".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות