(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

תקיפת הקטינה בביתה: הוגשה הצהרת תובע כנגד החשוד

בתום חקירה שערכה משטרת ישראל, הוגשה הצהרת תובע כנגד חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בשתי קטינות בעיר בית שמש

פורסם בתאריך: 12.2.20 13:19

בתום חקירה שערכה משטרת ישראל, הוגשה היום (רביעי) הצהרת תובע כנגד חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בשתי קטינות בעיר בית שמש. לפני זמן קצר האריך בית משפט השלום את מעצרו של החשוד עד ליום ראשון.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מדוברות המשטרה (ירושלים) נמסר כי בתום חקירה שערכה משטרת ישראל, הוגשה הצהרת תובע כנגד חשוד בביצוע עבירות מין חמורות בשתי קטינות בעיר בית שמש.

כזכור, בתאריך ה-04.02.2020, בשעות הצהריים, הוזעקו כוחות משטרה לבית מגורים בשכונת מגדל שבעיר בית שמש, בעקבות דיווח על אדם זר שנכנס באמתלות שקריות לבית מגורים בו שהתה בת 9 לבדה וניסה לתקוף אותה. בעקבות חקירה מהירה אותר החשוד (30), תושב בית שמש, בתוך שעות בודדות.

עם התקדמות החקירה, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד ניסה לבצע עבירות מין חמורות בקטינה, ובחקירה עלה חשד כי ביצע עבירות מין חמורות דומה כנגד קטינה נוספת בת 12.

כאמור, חומר הראיות שגובש על ידי חוקרי המשטרה תוך חקירה ממוקדת של החשוד, הבשילו לכדי הגשת הצהרת התובע על ידי פרקליטות מחוז ירושלים ולפני זמן קצר בבית משפט השלום, האריך את מעצרו של החשוד עד תאריך 16.2.20

"משטרת ישראל רואה בחומרה עבירות מין, ובמיוחד אלו שנעשים בחסרי ישע וקטינים, ותפעל לחשיפת אותם עבריינים עד להבאתם לדין", מדגישים במשטרה.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות