(צילום: s.t)
(צילום: s.t)

נתון משמח: בית שמש היא העיר הכי מאושרת בישראל

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס), בית שמש היא העיר בה תושביה הצהירו כי הם הכי הרבה מרוצים מחייהם

פורסם בתאריך: 11.2.20 18:03

שרק תהיו מאושרים: בית שמש היא העיר הכי מאושרת בישראל, לאחר שלא פחות מ-96% מתושבי העיר בני 20 ומעלה הצהירו שהם מרוצים מהחיים בה, כך עולה מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) אודות הרשויות המקומיות לשנת 2018.

הנתונים מתייחסים לערים שמונות 100 אלף תושבים ויותר. לפי הנתונים, העיר המאושרת ביותר אחרי בית שמש היא כפר סבא, שבה 95.8% מהתושבים בני 20 ומעלה מרוצים מחייהם, ואחריהן ברשימה נמצאת העיר החרדית בני ברק, עם 95.5%.

לפי נתוני הלמ"ס, הערים שנמצאות בתחתית רשימת האושר הן אשקלון ואשדוד, עם 85.5% ו-85.3% מרוצים מחייהם, ואחריהן נועלת את הרשימה היא העיר חולון, עם 83.8%. בירת ישראל – ירושלים, העיר עם האוכלוסייה הגדולה ביותר במדינה, נמצאת במקום השמיני (90.03%).


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כפי שפורסם לפני כשלושה חודשים ב"כל העיר בית שמש", מנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה עולה כי גם מספר הילדים הממוצע הגבוה ביותר בישראל הוא בבית שמש ועומד על 3.6 למשק בית. לעומת זאת, המספר הנמוך ביותר נמצא בעיר תל אביב עם 1.8 ילדים בממוצע בלבד.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה בחרה לפרסם את הנתונים לרגל יום הילד הבינלאומי שצוין בחודש נובמבר. יום הילד הבינלאומי או יום זכויות הילד מצוין במדינות שונות במועדים שונים ונועד לקידום רווחתםשל ילדים ושל נערים בעולם. שני התאריכים הנפוצים ביותר לציון יום הילד הם 1 ביוני ו-20 בנובמבר.

תגובות

4 תגובות
  1. תושב לשעבר

    ברור שיהיו מאושרים.בבית שמש חרדים לא משלמים ארנונה, אינם עובדים ומתפרנסים מביטוח לאומי. הולכים לסליחות ב12.00 בצהריים.אינם מתגייסים לצבא, ההורים ישנים שנת ישרים אין בנים שמסכנים את חייהם.
    ועברייני בניה זוכים לאישורים מהרשויות.לא פלא שבית שמש ובני ברק בראש רשימת המאושרים. אה שכחתי מי שצריך mri ליצמן יסדר תור.

  2. אחת שיודעת

    היכן האושר בדיוק? במקומות בילוי,בתשתיות,בפעילויות לקהילה ? אולי אצל החרדים שיש להם הנחות ופטורים מתשלומים מעיקים!! כמה בולשיט סקרים ללא בסיס!!!

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות