אוטובוס בבית שמש (צילום: רווח הפקות)
(צילום: רווח הפקות)

משבר התחבורה בבית שמש: התושבים יפעילו קווים אלטרנטיביים פרטיים

מנכ"לית העירייה נועדה עם מובילי המאבק והגורמים המקצועיים והבטיחה גיבוי מלא מהעירייה במאבק להעברת תוספות שירות באופן מיידי למערך התחבורה הציבורית בעיר עד לתכנון המערך באופן מיטבי 

פורסם בתאריך: 11.2.20 13:53

מאבק התחבורה בבית שמש: חברי מטה המאבק הכולל את נציגי ועד הפעולה שהוקם על ידי תושבי השכונות ופעילים נוספים בנושא התחבורה, נועדו עם מנכ"לית העירייה מירה מינס בניסיון לקדם את שיתוף הפעולה בין הצדדים. בפגישה נכחו גם: יועץ ראש העיר רפי פרלשטיין, מנהלת מחלקת פניות הציבור רחלי בן שטרית, מנהל תחום תחבורה ציבורית אורי צ'סטר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במהלך הפגישה בישרה מינס על החלטת ראש העיר עליזה בלוך להקים פורום תכנון מיוחד, בו ייטלו חלק מובילי המאבק והתושבים, על מנת להביא לידי ביטוי במכרז שעתיד לצאת את הצרכים המלאים של התושבים.

הרציונל מאחורי המהלך: לגבש מערך חדש שלוקח בחשבון את כל המאפיינים הייחודיים של העיר, לרבות הגידול העתידי שלה.

בינתיים הבהירה מינס כי העירייה מגבה לחלוטין את דרישות חברי מטה המאבק, בדגש על הדרישה לתוספות שירות מיידיות למערך התחבורה הציבורית העירונית והבין-עירונית בעיר.

חברי וועד הפעולה ונציגי מטה המאבק במצוקת התחבורה בעיר אומרים: "משרד התחבורה החליט לזלזל בתושבי העיר בית שמש ולא לאשר תוספות שירות למרות שהם מבינים שלתושבים יש עוד שנים לסבול ממחסור חמור בקווים ואוטובוסים".

חבר מועצת העיר יגאל חדד: "העיר צומחת, מאשרים עוד בנייה ודיור ואף אחד לא חושב לתת מענה של תחבורה ציבורית לתושבים. אם כבר עכשיו המצב בקריסה – מה יהיה כשיאוכלסו שכונות נוספות?".

נתן רובינשטיין, ממובילי המאבק מוסיף: "רק בחודש האחרון אישר משרד התחבורה תוספות שירות במספר ערים ברחבי הארץ ובבית שמש באופן אבסורדי בחרו שלא לאשר עוד קווים, למרות ידיעתם שבית שמש היא הסובלת העיקרית מכל שאר הערים. לתושבים נמאס לסבול ואנו נערכים לתכנון תכנית אלטרנטיבית של קווים פרטיים שייתנו מענה לתושבים בתוך העיר ומחוצה לה".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות