(צילום: דוברות מד"א)
(צילום: דוברות מד"א)

משלבים כוחות: מד"א והמועצה סיכמו על שיתוף פעולה עתידי להפעלת אמבולנסים קהילתיים ביישובים

ארגון מגן דוד אדום והמועצה האזורית מטה יהודה משתפים פעולה לקיצור זמני התגובה לאירועי חירום בשטחי המועצה

פורסם בתאריך: 11.2.20 13:18

ארגון מגן דוד אדום והמועצה האזורית מטה יהודה סיכמו על שיתוף פעולה עתידי להפעלת אמבולנסים קהילתיים ביישובים. "מדובר בשיתוף פעולה חשוב ביותר למען קיצור זמני התגובה במרחב המועצה האזורית מטה יהודה, שהוא אזור גדול ומרובה תושבים", אמר מנהל מרחב ירושלים במד"א, שלמה פטרובר.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש המועצה האזורית מטה יהודה, ניב ויזל, ביקר השבוע בתחנת מד"א בירושלים, ונפגש עם מנהל מרחב ירושלים במד"א שלמה פטרובר. במהלך הפגישה הוצגה עבודת מד"א במרחב בכלל, ובאזור מטה יהודה בפרט. מנהל המרחב הציג בפני ראש המועצה את הטכנולוגיות מצילות החיים שבשימוש מד"א, ואת רכבי ההצלה השונים של הארגון, בהם ניידות לטיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי חירום.

עוד במסגרת הפגישה סיכמו מד"א והמועצה האזורית על שיתוף פעולה, במסגרתו יופעלו ברחבי המועצה אמבולנסים קהילתיים, על מנת לצמצם את זמן ההגעה לחולים ופצועים. במסגרת שיתוף הפעולה, עובדי המועצה האזורית מטה יהודה, יעברו קורס חובשי רפואת חירום של מד"א, ויאיישו את האמבולנסים הקהילתיים החדשים.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה הורה לבחון כיצד ניתן לגייס כוחות בקהילה, לטובת שיפור המענה הרפואי, ולהתמקד בגיוס חובשים ונהגי אמבולנס חדשים.

ראש המועצה: "אנו פועלים יד ביד עם מד"א, על מנת להבטיח את ביטחון תושבי האזור, ובמטרה לספק מענה איכותי, יעיל ומהיר במקרים שיש בהם סכנה. הוצגו בפנינו במהלך הסיור הכלים המתקדמים המסייעים להכשרת צוותי מד"א, ואנו מברכים את הצוותים על עשייתם למען שמירה על בריאות תושבי ישראל".

מנהל מרחב ירושלים במד"א: "מדובר בשיתוף פעולה חשוב ביותר, למען קיצור זמני התגובה וההגעה למטופלים במרחב המועצה האזורית מטה יהודה, שהוא אזור גדול ומרובה תושבים. אני מברך על נכונותו של ראש המועצה ניב ויזל לפעול לגיוס מתנדבים מתוך המועצה, שיוכשרו במגן דוד אדום, ויצאו להציל חיים".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות