(צילום: משה טובולסקי)
(צילום: משה טובולסקי)

על רקע נושא הצניעות: ‏עימותים אלימים בין קיצוניים לשוטרים ברמת בית שמש ב'

עובדי העירייה הגיעו בליווי המשטרה לרמת בית שמש ב' כדי למחוק ריסוס על קיר בו נכתב כי על נשים להתלבש בצניעות. תושבי השכונה התנגדו ומחו על כך

פורסם בתאריך: 10.2.20 14:19

שוב זה קורה: עימותים אלימים נרשמו הבוקר (שני) בשכונת רמת בית שמש ב' בין חרדים קיצוניים למשטרת ישראל. זאת לאחר שעובדי עיריית בית שמש בליווי כוחות המשטרה מחקו ריסוס על קיר שבו נכתב כי על נשים להתלבש בצניעות.

מחאת הקנאים שנמשכה במהלך כל הבוקר וכללה התפרעויות והפרות סדר, הובילה לפתרון בין שני הצדדים שסיכמו עם עיריית בית שמש לתלות שלט צניעות חדש.

בשלט שנתלה על ידי עובדי העירייה נכתב: "ברוכים הבאים לשכונתינו. אנא כבדו את אורחות חיינו בהופעתכם". עובדי העירייה וכוחות המשטרה היו משוכנעים שהמחלוקת הסתיימה, אך ל"כל העיר בית שמש" נמסר כי חלק מתושבי השכונה עדיין לא היו מרוצים מההסכם ובשל כך החליטו להמשיך את המחאה.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כזכור, בתחילת חודש שעבר מח"ש (המחלקה לחקירות שוטרים) הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד שוטר מתחנת משטרת בית שמש שתפס בפאות של עצור בשכונת רמת בית שמש ביולי 2019 בעת שהוביל אותו לניידת. החשוד טען בפני החוקרים כי הותקף באגרופים, אך בכתב האישום נאמר כי גרסתו הכוזבת היא זו שהובילה לפתיחת החקירה. שוטר נוסף שהיה מעורב במקרה הועבר לדין משמעתי. בכתב האישום עוד צוין כי במהלך האירוע נחבל הנאשם ורגלו גובסה.

אולם, חשוב לציין כי בעימותים הבוקר שכאמור שוב ארעו בשכונת רמת בית שמש לא נרשמו מקרים מיוחדים וכוחות נוספים של המשטרה שהוזעקו למקום השתלטו על ההתפרעויות.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות