(צילום: דוברות איחוד הצלה)
(צילום: דוברות איחוד הצלה)

עמק הזיתים: בן 60 איבד את הכרתו ופונה לבית החולים לאחר החייאה מוצלחת

כונני ההצלה הוזעקו לרחוב עמק הזיתים בעקבות דיווח על אדם כבן 60 שהתמוטט ברחוב

פורסם בתאריך: 9.2.20 14:19

לפני זמן קצר (ראשון), הוזעקו מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה מסניף בית שמש לרחוב עמק הזיתים שבבית שמש הוותיקה בעקבות דיווח על אדם כבן 60 שהתמוטט ברחוב.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


כונן איחוד הצלה, יחיאל רוזנברג, שהגיע ראשון למקום וזיהה שהאדם מחוסר הכרה וללא דופק ונשימה, החל מיד בביצוע פעולות החייאה וחיבור מכשיר דפיברילטור כשבמקביל הזעיק כוחות נוספים לסיוע.

המתנדבים; עקיבא גלנדאור, דובי מרגלית, יוסף חיים האוזי ועוד, הגיעו למקום ובמהלך פעולות ההחייאה האדם קיבל מספר שוקים חשמליים.

צוות טיפול נמרץ של מד"א בית שמש שהגיע למקום, סייע במאמצי ההחייאה שבמהלכן חזר לאדם הדופק והנשימה. לאחר מכן הוא פונה על ידי אמבולנס של מד"א להמשך טיפול רפואי בבית החולים.

כפי שפורסם ב"כל העיר בית שמש"; ארגון איחוד הצלה ונורופן לילדים יכשירו 500 תושבים מבית שמש, ביניהם הורים ואנשי חינוך, בהגשת עזרה ראשונה מהירה. היוזמה נולדה בעקבות מקרה שהתרחש בעיר לפני כחודשיים, אז התמוטטה חן דנצינגר, מורה בחודש התשיעי להריונה, מדום לב בבית הספר ברנקו וייס בעיר בו היא מלמדת.

מנכ"ל איחוד הצלה, אלי פולק, אמר כי "המקרה של חן ריגש את כולנו ומדגים עד כמה חשובה הכשרה בהגשת עזרה ראשונה, גם אם היא בסיסית. בהצלת חיים כל שניה קובעת ואנו פועלים בכל שנה להכשיר אלפי אזרחים במתן עזרה ראשונה מתוך הבנה כי הדבר מציל חיים. הגדלה של מספר התושבים בבית שמש שידעו להגיש עזרה ראשונה במקרה שאדם בסביבתם יפצע או יחלה, תשמור על בריאותם וביטחונם של תושבי העיר ותציל חיים".

 

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות