(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)
(צילום: באדיבות עיריית בית שמש)

בשורה לבית שמש: עשרות יזמים הגיעו לכנס היזמים להצגת המכרזים לקניון ומשרדים ולפארק התעסוקה כפיר

כנס יזמים להצגת המכרזים לקניון ומשרדים ולפארק התעסוקה כפיר התקיים היום באשכול הפיס בבית שמש. במהלך הכנס הוצגה התכנית לבניין הקניון, המשרדים ופארק תעסוקה כפיר

פורסם בתאריך: 6.2.20 20:04

במסגרת המכרז הראשון, משרד הבינוי והשיכון משווק קרקעות בפארק התעסוקה "כפיר". הפארק משתרע על פני 54 דונם, הכוללים כ-62,000 מ"ר לתעסוקה בשלושה מבנים וכ-1,000 מ"ר לשטחי מסחר. בנוסף, בפארק מתוכננים להיבנות גם קאנטרי קלאב בשטח של כ-23,000 מ"ר, ומרכז תיירות שצפוי לכלול מלונית ליולדות.

בניית הפארק מייצרת ליזמים הזדמנות עסקית אטרקטיבית. העיר בית שמש היא במיקום אסטרטגי ונגיש: רק 45 דקות נסיעה מירושלים ברכב או ברכבת, 35 דקות נסיעה מתל אביב ברכב או רכבת  ו-25 דקות נסיעה מנתב"ג. לפארק התעסוקה ישנם כבישי גישה המחברים אותו ישירות לכביש המהיר – כביש 38 שמחבר לכביש 3855, כך שהכניסה והיציאה מהפארק הן לא דרך העיר. הפארק ימוקם על גבעה המשקיפה על המרחבים הירוקים של שמורת טבע.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


המכרז השני של משרד הבינוי והשיכון הוא לבניית קניון ובניין משרדים חדשים. הקניון צפוי להשתרע על פני כ-28,700 מ"ר, ולהכיל חנויות ורשתות שיווק שייהנו מקהל צרכני גדול ומתפתח וביקושים גבוהים מצד התושבים.

בסמוך לקניון ייבנה גם בניין משרדים בשטח של כ-15,000 מ"ר (כ-12 קומות) עם קומת מסחר בקומת הקרקע, שיאכלס חברות ועסקים רבים ויספק מקומות עבודה לתושבי העיר והסביבה.

הסרטון שהוצג בכנס:

ראש העיר עליזה בלוך אמרה: "בית שמש עוברת תהליך מרגש. זו עיר שמסמלת הרבה דברים, עיר שרוצה לשלב מסורת וקידמה ויש בה מקום לכולם- קליטה של אלפי תושבים חדשים ממגוון האוכלוסיות, תעסוקה, תעשייה ומסחר, תיירות ואתרים ארכיאולוגיים. אנחנו מקימים כאן פארק מיוחד בסמיכות לשכונות- בונים תעסוקה ותעשייה ומגורים יחד- זה לצד זה. מעבר לאמירה כלכלית, יזם שמגיע לבית שמש, נותן אמירה חברתית- שזה אפשרי שכולנו יכולים לעשות את זה. ואנחנו כעירייה כאן בשביל שתצליחו . אנחנו לוקחים את האחריות על כל התהליך״.

עוד הוסיפה בלוך: ״העיר בית שמש נמצאת בתנופת פיתוח אדירה, ושדרוג והרחבת אזורי התעסוקה של העיר תופס חלק נכבד בתנופת ההתחדשות ומהווה חלק חשוב ומשמעותי בצמיחתה. בית שמש טובה לעסקים – העירייה מזמינה יזמים וחברות עסקיות לקחת חלק במכרזי משרד השיכון ומתחייבת לאפשר להם מסלול ירוק, ללא ביורוקרטיה וללא חסמים מיותרים".
מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בני דרייפוס: ״כיום מתגוררים בבית שמש כ-130 אלף תושבים, ובימים  אלה ישנן כ-12,000 יחידות דיור חדשות בעיר בתהליכי הקמה, כך שאוכלוסיית העיר צפויה להכפיל את עצמה בתור עשור. תכנית משרד הבינוי והשיכון להקמת אזור מסחרי גדול וקניון בלב העיר, יעודדו פתיחתם של מקומות עבודה נוספים, ויחזק את העיר, את תושביה ואת האזור כולו. משרד הבינוי והשיכון משקיע רבות בפיתוח העיר בית שמש ובאזורי התעסוקה בסביבתה. מרכז התעסוקה יהווה דחיפה משמעותית לעיר והזדמנות כלכלית אדירה לאזור כולו״.

עוד הוסיף דרייפוס ליזמים: ״העיר בית שמש משוועת לשטחים והשטחים שייבנו כאן יהיו שוקקי חיים . מי שיאמין בפארק הזה ורואה את הפוטנציאל של העיר בית שמש ולאן ממשיכה ותמשיך לגדול, צריך לקחת חלק ולגשת למכרז הזה. מעבר לאוכלוסיית בית שמש שגרה כאן, יש את האוכלוסייה שגרה מסביב לעיר. ההצלחה שלכם היא ההצלחה של העיר כולה״.

חבר מועצת העיר, הממונה על המסחר, תעסוקה ותעשייה, ישראל מנדלסון: ״’כי האדם עץ השדה׳ אדם נמשל לעץ כדי ללמוד שלא משנה לאיזה תוצאה הגעת אסור להפסיק לצמוח לשגשג ולפרוח. הנהלת העיר בית שמש בשנה האחרונה כל יום עושה מאמץ לפרוח ולשגשג בתחום התעסוקה המסחר והתעשיה. אני קורא לכל מי שחושב כלכלית בואו להשקיע בעיר שמובילה דרך שכל יום הוא הזדמנות חדשה ולהיות שותפים להצלחה , יש כאן קהילה מגוונת , כח עבודה איכותי , מיקום אזורי מצויין , וכאן בפארק כפיר מוקם מרכז המסחר הבא של ישראל״.

חבר המועצה ויו"ר הועדה המקומית, שמעון גולדברג: ״כחלק מפיתוח העיר בית שמש ותוספת משמעותית של דירות מגורים לעיר, נדרש גם פיתוח שטחים מסחריים כחלק מייצוב הכלכלי של העיר ומתן פתרונות לתעסוקה ומסחר, כאשר שטחים אלו יהיו מותאמים למגזרים הגרים בעיר תוך שמירה על צביון השכונות, הועדה המקומית בראשותי תעשה כל מאמץ לפיתוחם המהיר של שטחים אלו״.

עוד הסביר עמית יולביץ' משיווק מתחמי הקניון והמשרדים ופארק התעסוקה כפיר על כל התהליך. את האירוע ניהל משה לייבו, מיהל מהנדסים בע״מ.

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות