(צילום: באדיבות מטה יהודה)
(צילום: באדיבות מטה יהודה)

שירות עד הבית: צוות הווטרינריה של מטה יהודה במבצע לחיסון כלבים

כשמטרת בריאות התושבים בראש סדר העדיפויות, עובדי הווטרינריה עושים מרחקים על מנת לחסן בשטח את כל הכלבים. חיסונים בדרך אליכם

פורסם בתאריך: 8.2.20 17:37

השירות הווטרינרי של מטה יהודה ממשיך במאמצים להגדלת מספר הכלבים הרשומים ומחוסנים נגד מחלת הכלבת. לצורך וידוא בריאות התושבים, הצוות יגיע עד לבית התושבים ובכך יחסוך להם את מאמצי הנסיעה. כמו כן, חיסוני הכלבת מתבצעים בכל יום רביעי במשרדי השירות הווטרינרי בתיאום מראש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


עבודת הפקחים מטרתה שמירה על הסדר הציבורי, רווחת התושבים ובעלי החיים. שוטטות בעלי חיים הנה תופעה שיש למגר, שכן מדובר בפוטנציאל פגיעה בעוברי אורח, ברכוש ובבעלי החיים ועל כן פועלת המועצה לאכיפת חוקי העזר וחוקי המדינה בעניין זה.

בתקופה האחרונה נעשו מאמצים עילאיים על ידי המועצה על מנת לשפר את השירות ולספק לתושבים את הכלים הטובים ביותר על מנת להתמודד עם התנאים הסביבתיים. לצד זאת דווח על מספר מקרי אלימות כלפי פקחי מועצת מטה יהודה ומשרד החקלאות, אשר פעלו מתוקף סמכותם, כחלק מתוכנית העבודה, לטיפול בתלונות תושבים על כלבים משוטטים וחשד לפגיעה בבעלי חיים. בכל המקרים הוגשה תלונה במשטרה. ראש המועצה והמחלקה המשפטית נמצאים בקשר רציף עם משטרת ישראל במטרה למצות את הדין עם התוקפים. בכוונת המועצה לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה ובכללן הגשת תביעה אישית, כנגד תושבים שיפגעו בעובדי המועצה ואשר יקשו על ביצוע עבודתם.
מנהל השרות הווטרינרי ד"ר גיל צבי הכהן: "אנו נמשיך לפעול למימוש שליחותנו הציבורית, לטובת הסדר הציבורי, בריאות הציבור, רווחת התושבים ובעלי החיים".

ראש המועצה האזורית מטה יהודה ניב ויזל: "אנחנו נחרדים מהתקיפות החוזרות ונשנות נגד עובדי המועצה ומתנגדים בכל תוקף להפעלת אלימות מכל סוג נגד עובדינו המבצעים עבודתם נאמנה. המועצה תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת למצות את הדין עם התוקפים ומצפים מהתושבים להתייחס לבעלי התפקידים בצורה מכובדת".

תגובות

תגובה אחת

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות