בית שמש (צילום: s.t)

רעידת אדמה הורגשה הבוקר בבית שמש: העירייה בהנחיות לציבור

הבוקר התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.8, בים, מרחק של 9 ק"מ דרום-מערבית לטירת הכרמל. תושבים רבים מבית שמש מדווחים כי גם הם הרגישו את הרעידה. העירייה מפרסמת הנחיות לציבור - התנהגות בעת רעידת אדמה

פורסם בתאריך: 6.2.20 07:58

תושבים בצפון הארץ מדווחים על רעידת אדמה שהורגשה הבוקר (חמישי) מעט לפני השעה 07:00. תושבים רבים מבית שמש מדווחים כי גם הם הרגישו את הרעידה.

רעידת האדמה הורגשה בעיקר בערים חיפה, קריות, חדרה, קריית חיים, זכרון יעקב, ירושלים, בית שמש, מודיעין, צפת, נהריה, קריית אתא, קרית שמואל, רכסים. ככל הנראה מדובר ברעידת אדמה קלה, ללא נפגעים או נזק.

תושבת העיר שני ברינס סיפרה ל"כל העיר בית שמש": כמו בכל בוקר, התעוררתי לארגן את ילדיי לגנים ולבתי הספר ופתאום הרגשתי רעידות קלות בבית. בהתחלה חשבתי שאולי אני מדיימנת אבל דקות אחדות לאחר מכן הבנתי שאני לא היחידה שהרגישה את הרעידה, גם חלק משכניי הרגישו".


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


מהמכון הגיאופיסי נמסר כי "ביום חמישי (6.2.20), בשעה 6:53 לפי שעון ישראל, התרחשה רעידת אדמה במגניטודה 3.8, בים, מרחק של 9 ק"מ דרום-מערבית לטירת הכרמל".

כזכור, בשבוע שעבר, הורגשה רעידת אדמה במרכז ובדרום הארץ – כך דיווחו תושבים במרכז הארץ. מקור הרעש, כך התברר בהמשך, הוא בעיר אלזיג שבטורקיה, בה הכתה רעידת אדמה קטלנית. הרעידה בטורקיה, בעוצמה של 6.8 דרגות, גרמה לנפגעים רבים.

בעקבות רעידת האדמה שכאמור הורגשה הבוקר, בעיריית בית שמש מרעננים עבור הציבור את ההנחיות כיצד יש לנהוג בזמן רעידת אדמה: "השוהים במבנה – אם ניתן, יש לצאת לשטח פתוח. אם לא ניתן לצאת מהמבנה, יש להיכנס לממ"ד ולהשאיר את הדלת והחלונות פתוחים או לצאת לחדר המדרגות ולהמשיך לרדת אל היציאה מהמבנה. רק אם לא ניתן לפעול כך, יש לתפוס מחסה תחת רהיט כבד.
השוהים בחוץ – יש להישאר בחוץ ולהתרחק ממבנים, גשרים ועמודי חשמל.
הנוסעים ברכב – יש לעצור את הרכב, לדומם מנוע ולהישאר ברכב. אין לעצור בקרבת גשרים ומחלפים.
השוהים בחוף הים – יש לעזוב את החוף מחשש לצונאמי".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות