(צילום: באדיבות העירייה)
(צילום: באדיבות העירייה)

כנס מנהלי אגפים ומחלקות בהובלת מנכ"לית העירייה מירה מינס: "מניעים את תוכניות העבודה 2020"

העירייה קיימה היום כנס מנהלי אגפים ומחלקות שמהותו - הצגת סיכום שנת 2019 והצגת תכניות העבודה השנתיות של כל מינהל, אגף ומחלקה

פורסם בתאריך: 5.2.20 14:47

עיריית בית שמש קיימה היום, שלישי, כנס מנהלי אגפים ומחלקות שמהותו – הצגת סיכום שנת 2019 והצגת תכניות העבודה השנתיות של כל מינהל, אגף ומחלקה, זאת לאחר אישור תקציב 2020 על ידי מליאת העירייה.

במסגרת הכנס הציגו המנהלים את המשימות המרכזיות המוצבות בפני העירייה ואותן יטפלו לשנת 2020. הכנס אורגן על ידי לשכת מנכ"לית העירייה מירה מינס.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


ראש העיר עליזה בלוך: "שמחתי לפגוש הבוקר את מנהלי האגפים והמחלקות השונות של העירייה לסיכום שנה ולראות מה הספקנו ומה עוד צריכים לעשות, לשמוע על תכניות העבודה לשנה הקרובה ועל ההתייעלות למען התושבים. אני גאה במנהלי ובעובדי העירייה שעם חדוות יצירה, אור בעיניים ורצון ולהוביל ולהתחדש, מובילים את העירייה קדימה למען התושבים ובשביל עתיד העיר. אני מודה למנכ"לית העירייה, מירה מינס שמובילה את התהליך".

מנכ"לית העירייה: "סיכמנו שנה מלאה בעשייה למען העיר, בכל אגפי העירייה השונים. אנחנו כצוות המקצועי המנהל מחויבים לטפל במגוון הצרכים של תושבי העיר. אני גאה בצוות עובדי עיריית בית שמש ובצוות המנהלים שעמל רבות על טיפול בכל הנדרש, תוך כדי בניית תכנית העבודה לשנת 2020. המייחד את צוות עיריית בית שמש הוא שמעבר למקצועיות יש כאן הרבה מוטיבציה ורצון אמיתי לראות תושבים מרוצים ושמחים".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות