(צילום: גל לחמני)
(צילום: גל לחמני)

בחירות 2020: ראש הממשלה פתח את קמפיין הליכוד בבית שמש

כמו הקמפיין לראשות מפלגת הליכוד, גם את הקמפיין לראשות הממשלה פתח ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו בעיר בית שמש

פורסם בתאריך: 4.2.20 21:18

הבחירות לכנסת העשרים ושלוש: כמו הקמפיין לראשות מפלגת הליכוד, גם את הקמפיין לראשות הממשלה פתח ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בעיר בית שמש. הכנס נערך הערב, שלישי, באולמי "ראשית" שבגבעת שרת.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


הערב הגיע ראש הממשלה בנימין נתניהו עם מאות פעילי ימין לאולמי "ראשית" בעיר בית שמש והתקבל באהדה עצומה ובקריאות עידוד "ביבי, לעולם לא תצעד לבד". נתניהו וחברי סניף הליכוד בעיר השיקו את הקמפיין לקראת בחירות 2020.

כזכור, נתניהו החל גם את מסע קמפיין הבחירות לפריימריז בעיר בית שמש. המסע לפריימריז מול גדעון סער נפתח בעיר לפני כחודש וחצי בביתה של ח"כ קטי שטרית, תושבת בית שמש, בכנס גדול בו השתתפו רבים, ביניהם מאות פעילי ימין, חברי מועצה, שרי ממשלה, הרב נתנאל שריקי מנתיבות, חברי כנסת, חברים מטעם סיעת הליכוד העירונית וכמובן סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, בנה של קטי, שפעל רבות למען ניצחונו של נתניהו.

כאמור, גם הפעם נתניהו בחר לפתוח את מסע קמפיין הבחירות הארצי של הליכוד בעיר בית שמש. בכנס הערב השתתפו מאות פעילי ימין, חברי סניף הליכוד העירוני, סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית, ח"כ קטי שטרית, חברי מועצה ושרי ממשלה, ביניהם שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר החוץ ישראל כץ ושרת התפוצות ציפי חוטובלי.

במהלך הכנס נתניהו אמר כי החלת הריבונות על שטחי יהודה ושומרון ובקעת הירדן תידחה לפחות עד לאחר הבחירות. נתניהו ציין כי כדי לקדם את תוכנית המאה צריכה מפלגתו לקבל את הכוח מהציבור ולנצח בבחירות שיתקיימו בחודש הבא.

נתניהו: "אנחנו מפלגת הליכוד לא ניתן להזדמנות הכבירה הזאת לחמוק מידינו. אנחנו הבאנו אותה ואנחנו כאן כדי לממש אותה. אבל כדי להבטיח אותה, כדי להבטיח את הגבולות של ישראל, כדי להבטיח את העתיד של ישראל, אני צריך שהפעם כל חברי הליכוד, כל הליכודניקים, יצאו להצביע ויוציאו אחרים להצביע. הפעם מוציאים את כולם מהבית, לא מוותרים על אף אחד".

סגן ומ"מ ראש העיר משה שטרית: "אני רוצה להודות למאות הרבות שהצטרפו אלינו הערב להשקת קמפיין הבחירות, ולהתנצל בפני הרבים האחרים שנמנעה כניסתם ברגע שהאולם התמלא על ידי גורמי הביטחון.

"ראש הממשלה והשרים הרבים שביקרו אותנו סיפרו על ההישגים הלא מבוטלים שהושגו במהלך העשור האחרון. וזו האמת, זה העשור הטוב בתולדות מדינת ישראל.

"אך מעל כולם מרחפת השאלה שלפחות מבחינתנו כנציגים מקומיים היא הכי רלוונטית והכי חשובה – מה עם בית שמש?
סיעת הליכוד המקומית על ארבעת חבריה ובשיתוף עם יו"ר הועד ישראל פרץ וכמובן אמי קטי שטרית מהווים לובי למען עירנו.

"אנחנו עושים כל שביכולתנו כדי לקדם את העיר. נכון, אנחנו מאוד לא מרוצים מהבניה הפרועה וחסרת האחריות שגורמת לכך שיש יותר הוצאות ופחות הכנסות ולמעשה העיר לא מצליחה לספק את השירותים המחויבים; אנחנו מבקשים לתקן ולצמצם פערים רבים, והם רבים.

"מה שראש הממשלה מתייחס אליו בקטע המצולם הוא חלק מהפעולות שלנו שהן ברובן מתחת לפני השטח ושכותרתם המרכזית היא הבאת הצעת מחליטים לבית שמש המחריגה את העיר מערים אחרות בארץ ומאפשרת בכך קיצור תהליכים והזרמת מאות מיליוני שקלים לקופתה המרוששת של העירייה. תקציבים שיושקעו בשלל תחומים לרווחתם של התושבים. זו המטרה שלנו, בשביל זה נבחרנו ואנו נעשה הכל כדי להצליח בזה.

"תודה לראש הממשלה, השרים והח"כים שהצטרפו אלינו. ותודה למתנדבים הרבים שב-36 שעות הרימו אירוע לתפארת. החל ממחר אנחנו פותחים את הסניף ומתחילים בהתארגנות.
המשך לילה מצוין".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות