(צילום: באדיבות דוברות כבאות והצלה)
(צילום: באדיבות דוברות כבאות והצלה)

מצילים חיים: לוחמי האש בשיתוף עם ארגוני חסד התקינו גלאי עשן בשכונות הוותיקות בעיר

לוחמי האש מתחנת בית שמש בשיתוף עם ארגון החסד "עזרת אחים", בית הספר אורות בנות, אגף הרווחה של עיריית בית שמש, ובנות השירות של גרעין יחד, יצאו בקמפיין משותף להתקנת גלאי עשן מצילי חיים

פורסם בתאריך: 4.2.20 12:15

מדוברות כבאות והצלה תחנה אזורית בית שמש נמסר כי ביום שישי האחרון, ה-31.1.20, לוחמי האש מתחנת בית שמש מחוז ירושלים בשיתוף עם ארגון החסד "עזרת אחים", בית הספר אורות בנות, אגף הרווחה של עיריית בית שמש, ובנות השירות של גרעין יחד, יצאו בקמפיין משותף להתקנת גלאי עשן מצילי חיים בביתם של אזרחים וותיקים בעיר בית שמש.


 הורידו את האפליקציה של "כל העיר בית שמש" – אנדרואיד

 הורידו את האפליקצייה של "כל העיר בית שמש" – אייפון

 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר בית שמש – אונליין"

 "כל העיר בית שמש" בפייסבוק


במסגרת היום, התלמידות עברו הדרכה מקיפה על בטיחות והגנה מאש ועל תפקידו החשוב של גלאי העשן והצורך שבו. בסוף ההדרכה יצאו התלמידות יחד עם הוריהם ועם לוחמי האש להתקין את הגלאים בבתי המגורים, כאשר את הגלאים נתנו כתרומה ארגון "עזרת אחים".

טפסר משנה ראובן (דובצ׳ק) יצחק מפקד תחנת כבאות והצלה בית שמש: "אני מברך על היוזמה הזאת שנוצרה בין לוחמי האש לכלל הגופים. מרגש לראות את הילדים מבינים את המשמעות והחשיבות של התקנת גלאי העשן בבית. גלאי עשן הוכח כמציל חיים ונותן זמן סביר למילוט מהבית בשעת חירום. עלותו נמוכה והתקנתו פשוטה. כולי תקווה שיוזמות כאלו יחזרו על עצמם בעתיד, זאת כי המטרה של כולנו בסופו של דבר היא להציל נפש ורכוש"

יו"ר ארגון עזרת אחים אברהם קאפ: "עמותת עזרת אחים תמיד נכונה לעזור ולתרום שמדובר בהצלת חיי אדם. שמחתי לקחת חלק בסיור שנערך בשישי האחרון. מרגש לראות את התגובות של האזרחים הוותיקים. תודה רבה לכבאות והצלה תחנת בית שמש, להורים, לילדים, לפרויקט גרעין יחד ולכל מי שלקח חלק במבצע".

תגובות

🔔

בית שמש

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות